המלצות גולשים
אורחים מספרים חוויות על פרדייז לאוהבים

שלומי וליטל
בראש ובראשונה - היה מדהים!
הגענו לסופ"ש . מראש חיפשנו צימר עם בריכה וברמה גבוהה והחלטנו להזמין ב"איילת אהבים".
שוש, בעלת הצימר היא אשה מקסימה וחייכנית, שקיבלה את פנינו בצימר מסודר, מלא כל טוב, ומריח נפלא.
בצימר חיכו לנו עוגיות תוצרת בית, פיצוחים, שוקולדים, פירות, משקאות קלים במיני בר, יין, מכונת קפה ועוד...
בבוקר למחרת יצאנו לארוחת בוקר במסעדת השף הסמוכה "רוברג". הארוחה היתה נהדרת ומלאה בכל טוב.
הופתענו שבכל יום מרעננים ומחדשים את הצימר וביום שישי, חיכתה לנו עוגה בצורת לב, שהלכה מצויין עם הקפה בשבת בבוקר.
כישבנו בבריכה, שוש הגיעה עם פינוקים קרים ומרעננים... בקיצור חופשת פינוקים נהדרת.
מאוד נהננו גם ממתחם הבריאות והספא שבמקום.
שוב, היה נהדר, רמת הפינוקים עלתה מעל לכל ציפיה!
מומלץ בחום, ובעיקר למי שרוצה לנפוש בסוויטה פרטית ומפנקת ברמה הגבוהה ביותר,
אנחנו בטוח נבוא שוב.

אוגוסט

אביטל קפלן
הגישו לכם פעם קנקן לימונענע לבריכה?
זהו... ככה זה אצל שוש! הזמנו חופשה בת יממה אחת (בגלל הילדים) אבל הספקנו להנות כמו לפחות 3 ימים.
הריח הנעים והאוירה הרומנטית - הספא הכייפי והפינוקים שהופיעו להם ככה פתאום - שילוב הארוחות במסעדת רוברג המעולה ובטח הג'קוזי בסוויטה מול נופה העוצר נשימה של הכנרת.

בקיצור - נהננו ואנחנו יכולים להמליץ גם לכם לנסות!
תודה שוש על החוויה המושלמת וגם על המטפלות המעולות שהגיעו אלינו לעיסויים.

יוני

עידן ומורן
מתי בפעם האחרונה שמעתם מוזיקה בסראונד תוך כדי שאתם מתרווחים בג'קוזי?
החופשה ב"איילת אהבים" היתה חלומית. המקום כל כך מושקע וכל כך מפנק עד שהוא מגדיר מחדש את מושג הצימר כפי שהכרנו אותו עד עכשיו. גם אחרי התמונות היפות באינטרנט והמלצות מזוג חברים לא היינו מוכנים לצימר המדהים שחיכה לנו. מושקע ומעוצב בקפידה, עם נוף מהמם ומגוון דברי אוכל ושתיה במיני בר וברחבי הצימר (כן, הכל כלול במחיר). גם ארוחת הבוקר במסעדת השף הצמודה לא היתה משהו רגיל, אם כי אחרי הצימר כבר היה קשה להפתיע אותנו. בפעם הבאה ננסה לאכול פחות מהעוגות של שושי ואז אולי יהיה לנו מקום גם לארוחת ערב. הבעיה היחידה היא שעכשיו כל חדר, צימר או מלון נמדד אצלנו בהשוואה ל"איילת אהבים" ואנחנו נאלצים לקבל זאת במשיכת כתפיים והחלפת מבטים שאומרת "מה לעשות, אין כמו החופשה "באיילת אהבים".

מבטיחים לבוא שוב,
עידן ומורן

יוני

הילה
הגענו אל איילת אהבים אני ובעלי, לחגוג את יום הנישואין שלנו ואת יום הולדתו של בעלי, זו הפעם הראשונה שאנו מתארחים בצימר, תמיד התארחנו במלונות מן השורה הראשונה בארץ, והצימר הזה עולה עשרות מונים על בתי המלון שהתארחנו בהם, מן הרגע הראשון שהגענו קיבלה אותנו שוש בפנים קורנות מאהבה ושמחה, נכנסנו לצימר עם נקיון מפליא, מריח מצוין, מן הסדינים ועד המגבות הריחניות להפליא, פינוקים חיכו לנו בכל פינה בחדר, שוקולדים, פיצוחים, עוגות ועוגיות מעשי ידיה של שוש, שתיה חמה וקלה, ממש לא חסר דבר, ובנוסף לזאת כשיצאנו לטייל בחצר שוש פינקה אותנו בארטיקים, בהמשך אכלנו במסעדת השף רוברג בערב וגם בבוקר (וזה הסטנדרט באיילת אהבים) והיתה חוויה בלתי רגילה. לאוהבי פינוקים חוויה מדהימה ומענגת תודה רבה לך שוש. דקל והילה 24/5/2010

רחלי
בצלאל ושוש היקרים...
תודה רבה מכל הלב על הפינוק, הנתינה, האהבה שהיה לנו אצלכם בצימר במילה אחת - מדהים.
לא חסר לנו כלום, הכל מדוקדק ומושלם עד הפריט האחרון (כיוון הלבבות)...
ושוב תודה.
רחלי וליאור

אורה ואמיר ראובני
לשוש שלום,

עם חזרתינו הביתה לרעננה, מחופשה חלומית "באיילת אהבים" במושב ליבנים,שבועות תש"ע – 18 עד ה 20 למאי
מבקשים אורה ואני להודות לכם מקרב לב על האירוח המופלא שזכינו לו אצליכם.

צימר ברמה גבוהה באייכותו,מאובזר ומעוצב לתלפיות,עם נוף מדהים ומרגיע

והעיקר,אירוח מפנק ונעים הליכות למופת.

השילוב עם מסעדת רוברג הוא הרכב מנצח שהוסיף לאווירה הנעימה והרוגעת.

את תודתינו לשף אילן וצוותו, הבענו בכתב בספר האורחים.

את מייבש השיער של אורה שכחנו מכיון שהיה ממש קשה להיפרד מכם ומהמקום.

מאחלים לכם כל טוב. אורה ואמיר ראובני.

גלי וסטיב
תפסיקו לחפש, מצאתם!
אז ככה, חבר שלי לא הכי מתמצא בצימרים ולכן הטיל עליי את המשימה לבחור איזה צימר שאני רוצה לכבוד יום הולדתי. בחרתי באיילת אהבים כי הביקורות היו ממש טובות והנוף מהג'קוזי קנה אותי.
הביקורות והתמונות אומנם יפות, אבל שום דבר לא יכול להכין אתכם לחופשה המדהימה שתעברו באיילת אהבים!! קודם כל יש לציין שבאמת האירוח של שוש התעלה מעל כל דמיון. גם אם יצאנו ל5 דקות מהחדר חזרנו ומצאנו משהו. מעבר לזה שסידרה לנו את החדר, הדליקה קטורת, הכינה לנו עוגה טעימה במיוחד ליום הולדתי, הביאה לנו עיתון ביום שישי..ובכל פעם שירדנו למטה לשהות בבריכה המדהימה או בג'קוזי והספא המפנקים היא הפתיעה אותנו בלימונדה, אבטיח, ארטיקים ושאר פינוקים. הבריכה עצמה ענקית ויש מיטות שיזוף וכיסאות, מוזיקה נעימה תמיד מנתגנת. ובמרכז הספא תחושת רוגע וכייף. הצימר כולו רומנטי להפליא, הניקיון מופתי ויש הרגשה של רומנטיקה וניתוק מהעולם..התמונות לא משקרות הנוף אכן מדהים!! הג'קוזי עצום ויש מחשבה על הכל. מנרות, קצף אמבטיה, תותים, מיני בר שמלא באלכוהול נשנושים ושתיה קלה...מטבחון מפנק עם כל סוגי הקפה והתה. טלווזיה שמחוברת ללווין ומערכת קולנוע ביתים ואפילו סרטים לDVD! טבריה והכינרת במרחק נגיעה מי שרוצה ללכת לטייל ולהסתובב אני מאוד ממליצה זה מאוד כייף ומוסיף לחופשה. וכמובן - מסעדת השף רוברג שהארוחות בוקר שם פשוט מדהימות וטעימות כל כך שאפילו שמתפוצצים אי אפשר להפסיק לאכול! מי שרעב אני ממליצה גם להזמין מקומות לארוחת ערב שהיא פשוט תאווה ושחיתות, המסעדה עצמה מעוצבת להפליא, השירות אדיב ומתחשב ומחירים לא בשמים. מה עוד אפשר לומר? שבכל סוף השבוע בצימר היינו בתחושת "היי", שוש לא הפסיקה להפתיע והייתה זמינה לכל דבר בכל שעה ותמיד עם חיוך על הפנים. המקום יוקרתי מאוד והכל בטוב טעם, אבל לא קר ומנוכר ולהיפך, רומנטי ומקסים, הכל מלא בשוקולדים ונשנושים שנתמלאים מחדש בכל פעם שעוזבים את החדר. בנוסף השעות נוחות מאוד ושוש מעולם לא נתנה תחושה שהיא לוחצת לעזוב ואפילו שעה לפני שהלכנו המשיכה לפנק ולהביא לנו מטעמים, נכנסנו בשעה 13:00 ויצאנו בשעה 17:00, מאוד מאוחר! אין ספק שנחזור בקרוב להתפנק שוב,לא רצינו לחזור הביתה! שוש תודה לך על סוף שבוע בלתי נשכח!

מועד השהייה במקום היה ב29.4.2010.

יונתן וליטל
היה פשוט חוויה מתוקה, רומנטית בדיוק מה שחיפשנו!!
שנינו מאוד סלקטיבים ובררנים כשהולכים לצימר אבל הפעם היתה הצלחה מסחררת!
צימר מושקע בטוב טעם, בריכה מדהימה ומבנה ספא יפיפה והנוף....
שוש, בעלת הצימר המתוקה, גורמת להרגשה הכי נוחה ונעימה שיש וגם פינקה בלימונדה וארטיקים לבריכה...
מומלץ!!!!

אפריל

מורן ואילן
ללא ספק מדובר בצימר ברמות הגבוהות ביותר שאפשר לחלום עליהן. הצימר מאובזר בצורה מושלמת עם המון מחשבה על הפרטים הקטנים. ג'קוזי ענק ומפנק עם נוף מטריף, מיני בר ועוד פינוקים טעימים מעשה ידי שוש. נקיון מופתי! האווירה בצימר ובמושב כולו כל כך רגועה ושקטה - ממש כאילו אנחנו לבד! שוש מקסימה, מפנקת ומארחת מכל הלב, עם זאת יודעת לתת ספייס ופרטיות. אל תחשבו פעמיים!!! לא תתאכזבו.

מרץ

יסמין
קוראים יקרים,
הייתי עם בעלי בצימר איילת אהבים בסופ"ש ואני רוצה להמליץ עליו בחום.
הצימר יפיפה ומפנק, מעוצב בטוב טעם, עם דגש על כל הפרטים הקטנים והמון פינוקים. אווירה חמימה ונוף מקסים. ארוחת הבוקר היא חוויה בפני עצמה. כדאי מאד לבקר!!! חופשה מושלמת ומרגיעה.

רון
הייתי בסוף השבוע בצפון עם חברתי מורן ואני חייב להמליץ על מקום מדהים "איילת אהבים" ששווה כל רגע.

זה היה פשוט חוויה בלתי רגילה. מקום וחופשה ממש בלי טעויות והכל כל כך יפה ורומנטי.

אצל זוג אנשים מדהים שמפנקים כל הזמן. נותנים הרגשה מדהימה והכי חשוב שאין מצב להתאכזב.

נוף מדהים לכנרת מהג'קוזי ומכל פינה בצימר. פינוקים בלי סוף. צימר ענק, פלזמה ענקית ומערכת קולנוע . עיצוב יפהפה ואווירה חמימה של שושנים בלי סוף. אני רק רוצה לומר שהייתי כבר בצימרים וכמה שהבטיחו לי תמיד התאכזבתי מפני שמה שרואים לא תמיד אמיתי . .
הצימר שהייתי עכשיו הוא ללא ספק החופשה המושלמת בלי טעויות. צימר מושקע במחשבה בכל פרט קטן.

הצימר הזה פשוט לא יאומן. והאוכל האוכל מדהים....ויש עוד המון שתצטרכו לגלות לבד.

גילה דיאב
התארחנו בצימר, עברו אמנם חודשיים וחצי אבל הטעם המתוק עוד נותר בפה...
לעיתים קרובות כאשר קוראים ברשת על מקומות או מוצרים המציאות מתבררת כשונה וכל הצפיה שניבנת על סמך מה שראית מתפוגגת כלא הייתה. זה לא היה המצב.... כאן בצימרים המושקעים שלכם - המעוצבים בחן ומשרים אוירת רוגע, הנוף שנצפה מהג'קוזי, המצעים הנעימים ומזרן שמקנה שנת לילה עריבה הפכו את החוויה למושלמת. כל מה שהבטחתם קיבלנו ויותר-באיכות גבוהה ביותר תוך השקעת מאמץ במהלך האירוח בפינוקים הקטנים וכמובן החיוך התמידי שליווה אותנו בכל השהות שלמעשה הוא זה שעושה את ההבדל. אז שוב, המון תודה על קפיצה קטנה החוצה מהשיגרה שנתנה עוד המון כוח להמשיך...

פרדייז לאוהבים - מושב ליבנים , מרחק נגיעה מהכנרת   072-3922189
  • הצעות נישואין
  • נגישות לנכים

צימרים מומלצים - מומלצימר

© כל הזכויות שמורות לפרסום יעיל (2009) בע"מ צימר דיל - דילים לצימרים, גלרי חנויות פרחים נבחרות מרחבי הארץ, צימר רומנטי - צימרים רומנטיים נבחרים לזוגות, מסעדות 4 U, זר לי משלוחי פרחים וקופוני הטבה, צ'ופרים אטרקציות, טיולים, מסעדות וספא עם קופוני הנחה.
כל האמור באתר זה הינו המלצה בלבד. כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.

צימרים - מאמרים | כניסה למפרסמים | צור קשר | מפת האתר

אתרים נוספים מבית פרסום יעיל: צימרים  | צימר דיל | ספא - טיפולי ספא | צימרים רומנטיים לזוגות | פרחים | מסעדות | פרחיםצימרים יוקרתיים | אטרקציות