איך חוגגים את ט”ו באב?

איך חוגגים את ט”ו באב?

לא מעט ישראלים חושבים על ט”ו באב כחג האהבה היהודי ובצדק, האזכורים המוקדמים של החג במקרא מתארים את בנות ירושלים יוצאות לבושות לבן אל הכרמים שם המתינו להם בני ירושלים, בצפייה דרוכה למחול החיזורים שאולי, עם קצת מזל, יביא אליהם את בנות זוגם. היום כמו אז ט”ו באב הוא הזדמנות מופלאה למצוא בן או בת זוג, לחזק קשר קיים ו/או פשוט לחגוג את האהבה בכל דרך העולה על רוחכם. במאמר זה ננסה לעזור לכם להבין מה זה ט”ו באב בשבילכם ואיך אתם יכולים לחגוג אותו.

רעיונות לבילויי טו באב:

ארוחות מיוחדות – אם אתם ממש חסרי כיוון לגבי איך לחגוג את ט”ו באב תעשו לעצמכם טובה גדולה אם תרימו את הטלפון ותזמינו לעצמכם מקום במסעדה הכי משובחת באזור שלכם. בחלק גדול מהמקרים תוכלו לקבל ארוחה מדהימה ומותאמת לחג כולל כוס יין איכותי, אווירה רומנטית, תפריט שמשחק על תשוקה וזוגיות ועוד. כמובן שגם במקרה של ארוחה טובה, אם תחכו יותר מידי זמן תמצאו את עצמכם עם מעט מאד אפשרויות אבל, קצת תכנון מוקדם והשקעה באמת מינימאלית תוכלו להבטיח לעצמכם יופי של בילוי, בילוי שיכול להיות חלק מהערב או הערב כולו.

אירוח רומנטי – אחד מהבחירות היותר פופולאריות של זוגות היא לחגוג את ט”ו באב עם חבילת אירוח חגיגית באחד מעשרות הצימרים הרומנטיים שפזורים בישראל. הסיבות לפופולאריות רבות ומגוונות, החל מטווח המחירים הנגיש ביותר, כמות הפינוקים המרשימה ביותר שמכילה כל מה שיעלה על דעתכם משמפניה בג’קוזי ועד לעיסוי מפנק בחדר הטיפולים המיוחד וכמובן שיש את כל האטרקציות וההפעלות סביב דהיינו מסלולי רכיבת הסוסים, מסעות האופניים, שמורות הטבע וכל מה שבא לכם לראות ו/או לעשות במידה ותצליחו לקום מהמיטה המפנקת.

הופעות חיות – בכל שנה, במיוחד עבורכם זוגות האוהבים נערכות בט”ו באב אין ספור הופעות שהולכות יופי עם הרומנטיקה באוויר. אומנים שונים מעלים מופעים אינטימיים, מופעים אקוסטיים מיוחדים, תיאטראות מקדישות את הערב לערבי נושא מיוחדים שמתקשרים אל ט”ו באב ועוד רשימה ארוכה מאד של הופעות חיות שמתאימות את עצמן לערב המיוחד הזה. מצד שני חשוב להזכיר גם את כל ההופעות הרגילות שממשיכות להתקיים גם בערב החג, גם הן יכולות להיות מתנה מדליקה לבן או בת הזוג שלכם או לכם כזוג. מה יכול להיות יותר רומנטי מללכת לקונצרט של הזמר האהוב עליכם או של הלהקה שהתנגנה ברקע כשנפגשתם פעם ראשונה?