גם צימרים יוקרתיים מציעים מבצעי אמצע שבוע אטרקטיביים

גם צימרים יוקרתיים מציעים מבצעי אמצע שבוע אטרקטיביים

חולמים לנפוש בצימרים יוקרתיים אבל לא מצליחים למצוא מחיר מתאים? ממש אין סיבה להתייאש, אנחנו עומדים לספר לכם את אחד מהסודות השמורים ביותר של עולם הנופש הישראלי – גם צימרים אקסקלוסיביים ביותר מציעים את עצמם במחירים נגישים יותר באמצע השבוע. כן, כו מה ששמעתם, לא רק צימרים סטנדרטיים גילו את הפוטנציאל הטמון באירוח באמצע השבוע אלא גם אותם צימרים שעד לפני רגע נראו לכם בלתי ניתנים להשגה, גם הם עלו על העגלה ופתחו את שעריהם לא רק בסופי שבוע אלא גם בימי חול.


מה מסתתר מאחורי המחיר? 

אז זהו שפרט לשיקולים כלכליים גרידא מצד בעלי הצימרים, שום דבר לא מסתתר מאחורי המחיר. מסתבר שאפילו הצימרים המושקעים ביותר, אפילו אלו עם המיקום הכי טוב, התנאים הכי מפנקים, גם אלו נשארים ריקים באמצע השבוע ואם לא ברור לכם למה, תנסו להיזכר בפעם האחרונה שלקחתם חופשה בארץ באמצע השבוע. בדיוק.

על ידי הפחתת המחירים באמצע השבוע בעלי אותם צימרים יוקרתיים מקווים למשוך אתכם לעשות את המעשה ולצאת להרפתקה של פעם בחיים במחירים משתלמים במיוחד.
חשוב לזכור שהמחירים של 90% מהצימרים אם לא יותר, יורדים במהלך אמצע השבוע, אבל במקרה של צימרים יוקרתיים, הירידה הזאת היא משמעותית ושווה במיוחד מכיוון שלא מדובר בחוויית נופש סטנדרטית אלא בחוויה מושקעת ומחושבת.

צימרים יוקרתיים הם צימרים בליגה אחת מעל כולם, צימרים שהבעלים שלהם לא חסכו כסף בבניית היחידה. לרוב מדובר בצימרים עם ג’קוזי ו/או בריכה צמודה לשימושכם האישי בלבד, מטבח מעוצב ומאובזר בצורה מושלמת לכל מטרה שרק תרצו כולל גם כמה וכמה הפתעות נעימות כמו יין משובח, שוקולדים איכותיים, חלב, מכונת אספרסו,ועוד.מעבר להפתעות שתקבלו יש גם את כל מה ש-“צריך” רק שאצל צימרים יוקרתיים כל מה שצריך מקבל משמעות אחרת כמו למשל מיטה, ברוב רובם של הצימרים היוקרתיים באמת תמצאו לא סתם מיטה אלא מיטה זוגית גדולה, מזמינה, מכוסה מצעים מפנקים.
הטלוויזיה היא למעשה מסך LCD ענק וכו’. אז את כל זה ועוד, אתם יכולים לקבל במחיר אפשרי בתנאי שתפנו כמה ימים באמצע השבוע. נשמע מפתה לא?
זה בדיוק מה שבעלי אותם צימרים יוקרתיים מקווים שתחשבו ובצדק. זה אכן יופי של הזדמנות לעשות משהו שאולי אילולי ההזדמנות הזאת בחיים לא הייתם חושבים בכלל על חופשה בצימר מהסוג הזה.

אם אתם מעוניינים לבחון את העניין לעומק אתם מוזמנים לגלוש במומלצימר ולראות צימרים יוקרתיים לפי ישובים כדי ולבחון מקרוב את ההצעות העדכניות ביותר אודות כל המבצעים הנוגעים אל צימרים יוקרתיים באמצע השבוע.