גראנד ויסטה – מלון בוטיק וספא בגליל העליון

גראנד ויסטה – מלון בוטיק וספא בגליל העליון

מאת: צחי כהן

גראנד ויסטה – מלון בוטיק ספא אינטימי ושקט הממוקם בכפר יובל שבגליל בין מטעי פירות שונים ומגוונים ובאווירה שקטה ונעימה. אווירה פסטורלית לחופשה האידאלית.

למלון גראנד ויסטה יש שמונה סוויטות מרוהטות עם ריהוט ייחודי העשוי עץ אגוז אפריקאי, עם שילוב של אריחי אבן ועוד נגיעות עיצוב ייחודיות עם השקעה עד לפרט הקטן ביותר. בכל סוויטה כזו יש ג’קוזי זוגי מרווח מול הנוף, יש מיטה זוגית עם מצעים לבנים רכים ומלטפים ועוד… בחדרים נישאים ניחוחות מתוקים של ספא, ניקיון, פינוק… ולאורך השהות תתקלו לא פעם בהפתעות מיוחדות ומתוקות. במלון גראנד ויסטה תהנו מיחס חם ואדיב שייגרום לכם להרגיש רצויים ואכן כך הדבר.

המלון קרוב לאטרקציות רבות ומגוונות כמו: מסעדות גורמה, טיולי זוגיים בטרקטורונים וברכבי ריינג’ר, טיולים קסומים בנחלים זורמים בהליכה רגלית בטבע עוצר נשימה ומרשים, בטיול אופניים או ברכיבה על סוס.

לאורך המלון פרושות גינות נוי ומסלעות מטופחות, סאונה פינית יבשה מפנקת, בקרוב תהיה במלון גם בריכה הידרופונית בה תתנגן מוזיקה מרגיעה במשך שעות היום והלילה.

את מלון גראנד ויסטה הקימו אורי וג’אנה בעקבות חלום משותף להקים בית מלון כפרי מיוחד ואינטימי. למלון נתנו את השם “גראנד ויסטה” מלון המעניק לנופשים בו חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים.

במלון גראנד ויסטה תמצאו להנאתכם ספא יוקרתי מקצועי בו תעברו טיפולי גוף מידי טובי המטפלים של המלון שיפנקו אתכם מכף רגל ועד ראש ויעניקו לכם מנוחה נפשית וגופנית.

המלון מגיש ארוחות בוקר עשירות ומשובחות עם גבינות גליליות משובחות, קפה משובח, מיצים טבעיים, ביצים טריות, ריבות תוצרת בית ועוד בבית הקפה של גראנד ויסטה.

*מלון בוטיק גראנד ויסטה מארח זוגות בלבד מעל גיל 16 והעישון בו אסור.

היכנסו והזמינו מקום באתר של “גראנד ויסטה“.