דברים שכדאי לדעת על מסעדות בצפון

כולנו מאד, אבל מאד אוהבים לבקר בצפון, משפחות עם ילדים, זוגות אוהבים, קבוצות חברים, כולם רוצים לשבור שגרה מידי פעם עם קצת זמן איכות יחד בשקט, בטבע ולא משנה אם מדובר בביקור של כמה שעות או של כמה ימים, כולם רוצים בשלב כזה או אחר גם לאכול וכאן נכנסות שלל מסעדות בצפון עם מבחר מרשים למדי של תפריטים עשירים שנעים מהמטבח האסייתי כמו זה שמככב ב-“ווק שף” בקצרין של מנחם דקל ומאור אוזנה ו-“יקינטון נודלס” בר שבצומת בית השיטה  דרך המטבח הארגנטינאי כמו זה שמעלה ניחוחות משגעים “בבית של רפא” בראש פינה, המטבח התורכי של “איסקנדר” על גדת הירדן ועד למנות גורמה כמו אלה שמופיעות בתפריט של “בית השף” במושב אליפלט ובמסעדת “מושבוצ” שברמות וזאת כמובן רק רשימה חלקית של מסעדות בצפון ועוד לא הזכרנו את מבחר מסעדות הדגים, המסעדות המזרחיות, האיטלקיות, רשתות המזון המהיר ומה לא.

 

דברים שכדאי לדעת על מסעדות בצפון:

  • יש הרבה – כפי שניתן לנחש מפסקת הפתיחה שלנו, ישנן המון מסעדות בצפון כך שלמצוא אותן זה לא הבעיה, נהפוך הוא, הריבוי המאסיבי של מסעדות בצפון מציג אתגר אחר בפני הרעבים, אתגר הבחירה וכאן נכנסת רשימת ההעדפות האישיות שלכם כולל סגנון בישול, מיקום גיאוגראפי, תקציב, כל אלה הם פרמטרים שבהחלט יכולים לעזור לכם לקבל החלטה נבונה והכי חשוב, במשך כל תהליך הבחירה, לא לשכוח שלא חסר מסעדות בצפון מכאן שאין סיבה להתפשר, לוותר ולקחת משהו שלא בהכרח הולם את הצרכים שלכם.
  • מחירים מגוונים – כשיש כמות כזאת של מסעדות בצפון, אין זה מפתיע לגלות שיש גם קשת רחבה יחסית של מחירים החל מכמה עשרות שקלים ועד לכמה מאות כולל כל מה שבאמצע, גם כאן התובנה הזאת צריכה להיתרגם לחופש צרכני להחליט מה מתאים לכם בהתאם לצרכים ולמגבלות שלכם.
  • ביקוש גבוה – אתם לא היחידים שרוצים לשדרג את החופשה שלכם עם ארוחה טובה באחת מהמסעדות בצפון, למעשה אתם חלק מקבוצה לא קטנה של אנשים, קבוצה שרק הולכת וגדלה עם הזמן. מכאן שמאד כדאי לכם לפעול בזריזות, במיוחד אם אתם רוצים לבקר באחת מהמסעדות המבוקשות יותר בצפון מכיוון שמסעדות מהסוג הזה לרוב מחייבות הזמנת מקום מראש על בסיס כל הקודם זוכה.
  • אכילה בשטח – חלק לא מבוטל של מסעדות בצפון מאפשרות למעוניינים ליהנות משירותי הסעדה בשטח ו/או לקחת איתם אוכל באריזות מותאמות ליום טיול בטבע. אם אתם מתכננים לטייל באזור מאד כדאי לכם לברר אם יש משהו כזה באזור.