היום כולם רוצים צימרים עם בריכה – למה

למה צימר עם בריכה?

סביר להניח שאין ולו ישראלי אחד שאחרי מספיק זמן בשמש הישראלית של חודשי הקיץ לא חשב לעצמו- “בריכה”, “זה יכל להיות מעולה אם הייתה כאן בריכה”, יש משהו במגע הראשוני הזה עם המים הצוננים על העור, עם ההתרגלות לטמפרטורת המים והתחושה הזאת של להיום מוקפים בנוזל, משהו שאי אפשר לגמרי להסביר במילים אבל חש סיכוי גבוה מאד שגם אתם עברתם חוויה דומה. ויש גם צימרים עם בריכה מחוממת, שזה כבר סיפור אחר לגמרי אבל לא פחות מפתה.

רק מפסקת הפתיחה שלנו ניתן להבין חלק מהותי מהתשובה לשאלה מדוע הביקוש עבור צימרים עם בריכה רק הולך ועולה בעוד שטרנדים אחרים נוטים להעלם כלעומת שבאו – זאת פשוט חוויה, משהו שרוב בני האדם אוהבים לעשות, משהו “טבעי”. יחד עם זאת חשוב לציין שתמיד יהיה כאלה שצימרים עם בריכה יהיו הדבר האחרון שמעניין אותם. אם אתם כאלה, יכול להיות שמאמר זה אינו בהכרח בשבילכם, לעומת זאת אם הרעיון של בריכת שחייה עם מים צלולים עושה לכם את זה מאמר זה ינסה לספק לכם ידע בסיסי שיעזור לכם ליצור את החופשה שמגיעה לכם.

היתרונות של צימרים עם בריכה

מעבר לאותו משהו “טבעי” שתיארנו קודם, ישנן עוד לא מעט סיבות מדוע לבחור צימרים עם בריכה. סיבות שלפי סקרים שונים שמים אותם בראש טבלת הצימרים, במיוחד כאמור, בחודשי הקיץ.

  • קירור – היתרון הראשון לצימר עם בריכה הוא האפשרות להצטנן. ישראל היא מדינה מזרח תיכונית שהולכת והופכת חמה יותר ויותר משנה לשנה, קורה לא פעם שהחום מתחיל כבר לשגע ונמאס לשבת במזגן, צימרים עם בריכה מספקים פיתרון זמין ומדליק. לובשים בגד ים וקופצים למים, מה יכול להיות יותר פשוט מזה?
  • תעסוקה – עם אתם מטיילים בקבוצה או כמשפח, בריכה תספק לכם תפאורה נהדרת לזמן איכות יחד, יש משחקים שאפשר לשחק בבריכה, תחרויות, סתם לשכשך רגליים ולדבר בנעימים, שיזוף, יש כל כך הרבה מה לעשות במקום אחד.
  • רומנטיקה – הרבה מאד זוגות רומנטיים מפתיעים זה את זה או רוכשים לעצמם יחד חבילת נופש בצימרים עם בריכה ויחד הם נהנים משחיות ליליות, צפייה בשקיעה המשתקפת על המים, השתכשכות מידי פעם. כפי שיעידו זוגות רבים, בריכה היא שדרוג רציני לאווירה הרומנטית.

מחיר

ברוב המקרים תמצאו כי בעלי צימרים עם בריכה גובים סכומים זהים או יקרים יותר אבל לא בהרבה מהצימרים הרגילים ולא רק זה אלא שגם אותם, בדיוק כמו כל יתר הצימרים, ניתן למצוא במבצעים, הנחות, חבילות מיוחדות ועוד אי אלו פתרונות שנועדו להפוך את החלום הזה לנגיש.

לקטגוריה במומלצימר של צימרים עם בריכה.