הסוד של הצימרים בצפון

הסוד של הצימרים בצפון


האסוציאציה הראשונה של רוב הישראלים למילה צימרים הם ללא ספק צימרים בצפון, אותן יחידות קסומות המוקפות טבע פראי, גינות קסומות, הרים, עמקים ומה לא, הכול שוחה בים של ירוק ואוויר צלול ונקי.


סוגי צימרים לדוגמא:


צימרים לזוגות זהו כפי הנראה הסוג המבוקש ביותר של צימרים בצפון. זוגות שמחפשים לגלות אחד את השני ואת הזוגיות מחדש, או זוגות שרוצים להפתיע אחד את השני במתנת יום הולדת מדהימה או בהצעת נישואים מרגשת בוחרים צימרים בצפון שהותאמו במיוחד למטרות האלה. צימרים בצפון שמתמחים באירוח רומנטי ואינטימי מציעים לזוגות הצעירים חבילות שלרוב כוללות ארוחת בוקר זוגית, עיסויים וטיפולי ספא לשניים ועוד הפתעות רומנטיות נוספות כמו למשל נרות ריחניים, קטורת, יין משובח ועוד.


צימרים בצפון שמצהירים על עצמם כצימרים לזוגות ברוב המקרים אינם מקבלים משפחות עם ילדים או שמקבלים רק בתקופת החגים ובהודעה מראש.


צימרים למשפחות זהו ענף יחסית חדש של צימרים בצפון והוא נוצר בין היתר עקב דרישה של זוגות צעירים שהיו בצימרים ורוצים לחזור עם ילדיהם כהוריםצימרים בצפון שהותאמו למשפחות מאפשרים לכל בני המשפחה ליהנות מהנופש עם מתחם משותף גדול יחד עם חללים סגורים שמאפשרים גם להורים לקבל את החופשה שלהם.


צימרים בצפון מהסוג הזה מחזיקים כמעט בכול המקרים חצר עם פינת משחקים לילדים, נדנדות ולעיתים אפילו בריכה מיוחדת לקטנים.


צימרים לציבור הדתי ישנם יחסית הרבה מאד צימרים בצפון שמותאמים גם לבני הציבור הדתי, בצימרים הללו המטבחון נשמר כשר לחלוטין, הארוחות מוכנות בהתאם לכל כללי הכשרות ובאופן כללי שורה במקום אווירה צנועה יותר.


צימרים עם ספא גקוזי הוא כבר מזמן עניין של בשגרה כשמדובר בצימרים ובשנים האחרונות בעלי צימרים בצפון בוחרים להוסיף עוד ועוד מתקני ספא לשיפור המתחם שלהם, וכך צצות להן באונות רטובות ויבשות, חדרי טיפולים מיוחדים, גקוזי תרמי ענק על ראש הר מקסים ועוד.


צימרים עם בריכה אומנם איזור הצפון נהנה ממזג אוויר נעים ברוב ימות השנה, חודשי הקיץ עדיין מהווים הזדמנות מצוינת לטבול בבריכה מתוחזקת וזה בדיוק מה שמציעים צימרים עם בריכה.


צימרים בקיבוצים הקיבוצים הצטרפו למשפחה המורחבת של צימרים בצפון עם צימרים יוקרתיים, צימרים כפריים, יחידות דיור ועוד. הקיבוצים מציעים כפרי נופש יוקרתיים שדואגים לסביבה בטוחה לילדים עם מדשאות אין סופיות, עצי נוי ופרי ואווירה של פעם.


מלונות בוטיק צימרים בצפון מהסוג הזה לרוב נמצאים במבנים משומרים או אתרים עם ערך היסטורי מכובד. המבנה עצמו מתחלק לחדרים מהודרים המכילים את כול מה שצריך לנופש יוקרתי ואף יותר מכך.

לחץ כאן למידע נוסף על צימרים בצפון