התפתחות ה צימרים בשנים האחרונות

התפתחות ה צימרים בשנים האחרונות

צימרים כבר מזה זמן הטרנד העכשווי ל נופש בישראל.

תרבות הנופש ב צימרים נולדה  כבר לפני שנים רבות באירופה, ה צימר – חדר אירוח היה ועדיין אופציית ה חופשה האהובה על האירופאים שיוצאים פעם בשנה לחופשה ארוכה של שבועיים עד חודש. ו הצימרים מעניקים להם את האפשרות ליצור לעצמם בית נופש פרטי משלהם שבו הם יכולים לשהות בנוחות , ה צימרים מצויידים בכל הדרוש לשהייה באווירה ביתית מפנקת .

אצלנו בישראל ייבאו את רעיון ה צימרים לפני מספר שנים והתחילו גם פה בהצעת חדרי אירוח , חדרי אירוח לזוגות ו סוויטות למשפחות עם ילדים בהן אפשר לשהות מספר ימים בנוחות  וזאת כאשר המחיר של החופשה הזאת זול באופן משמעותי ממחיר הנופש בבית מלון.

מאז במהלך השנים האחרונות הלכו בעלי ה צימרים המוני צעדים קדימה בשכלול , השקעה ויצירת אופציה לחופשה ברמה גבוהה מאוד.

והיום אנחנו רואים מעבר לכמות גדולה מאוד של צימרים , סוגים שונים של צימרים , המציעים כולם אירוח למיגוון גדול מאוד של קהלי יעד.

החל מ חדרי האירוח הכפרי בקיבוצים , דרך סוגים שונים ברמות שונות של חדרים , סוויטות , בקתות , בתי עץ , בקתות ו בתי אבן , מערות ועוד ועוד….

כולם מציעים לכם את ה חופשה ה חלומית שתתאים לכל אחד בדיוק לפי ציפיותיו ורצונו.

אם אתה מחפש חופשה משפחתית עם ילדים יש דירות נופש גדולות ומרווחות המתאימות למשפחות ומציעות את כל הדרוש למשפחה לשהייה נוחה חדרים נפרדים להורים ולילדים, מטבחון מאובזר בו אפשר לבשל ארוחות , טלוויזיה אחת לפחות DVD או חיבור ללוויין או לכבלים, חצר ירוקה עם מנגל ערסלים, יש המציעים אפילו בריכה פרטית לאורחי ה צימר.

ואם אתה רוצה דווקא חופשה זוגית , חופשה רומנטית ו מפנקת תמצא שלל אפשרויות שרק מחכות לכם על מנת להציע לכם פסק זמן רומנטי  מושלם, ב צימר מפואר ומושקע, מול נוף עוצר נשימה, עם מיטה ענקית ו ג’קוזי מבעבע , מסך LCD ו –   DVD יין משובח , פרחים , פירות , שוקולד ועוד מיני פינוקים נפלאים שיעזרו לכם  לנפוש ב אווירה רומנטית .

מדינת ישראל הקטנה משופעת ב צימרים. תמצאו צימרים בצפון , צימרים בדרום , צימרים במישור החוף , צימרים בשפלה , צימרים בירושלים , צימרים בחיפה , צימרים בכרמל, צימרים בערבה , צימרים בקיבוצים , צימרים במושבים.

המון אפשרויות מתוכן כל אחד בוודאי ימצא את הצימר המתאים לו.