חבילות ספא – סוגים והמלצות

חבילות ספא מה מומלץ?

כישראלים וודאי כבר שמעתם על הלהיט החם ביותר בעולם הנופש המקומי – חבילות ספא.
חבילות הספא נולדו כתוצאה מהביקוש ההולך וגובר של הנופשים למתחמי ספא איכותיים במחירים נוחים שלא יעשו להם חור בבנק כפי שהיה נהוג עד אז. הביקוש נפל על אוזניים קשובות שהחליטו להרים את הכפפה ובאמת להציע לכל אותם נופשים חבילות אירוח בספא בשלל מחירים משתלמים יותר.

סוגי חבילות ספא

הכול כלול – אחת מחבילות הספא הפופולאריות ביותר היא חבילת ההכל כלול, חבילה שכשמה כן היא, כוללת גם לינה, גם אוכל, גם טיפולים וגם שימוש במתקני המקום. בדרך כלל חבילות אלה מוצעות במחיר הרבה יותר נמוך מחבילות שאדם פרטי היה מרכיב לעצמו, אפילו אם מדובר באותם אלמנטים ממש. הסיבה לכך היא שיוצרי החבילות לא רוכשים את האלמנטים השונים בכמויות וכמו כל דבר שנרכש בכמויות גם כאן המחיר הסופי יורד.

חבילה של יום פינוק – חבילות ספא מהסוג הזה מתייחסות לאירוח במהלך שעות היום. אירוח זה יכול לכלול את כל המרכיבים שמנינו קודם, דהיינו אוכל, טיפולים ושימוש במתקנים ו/או כל שילוב של השלוש. גם כאן המחיר נמוך יותר בצורה משמעותית מכל פריט לחוד מאותה סיבה ממש.

חבילות קטנות – חבלות ספא מהסוג הזה מדברות אל כל מי שרוצה להעביר כמה שעות של עונג במתחם ספא איכותי. בין היתר ניתן למצוא חבילות ספא המשלבות סוג מסוים של טיפול עם ארוחת צהריים, גישה חופשית למתקנים+עיסוי+ קפה ועוגה ועוד אי אילו אפשרויות מהסוג הזה.

אלו הן רק שלוש דוגמאות ממצות למגוון גדול מאד של חבילות ספא המוצעות כיום בישראל.

כיצד לבחור חבילות ספא?

תקציב – כפי שציינו חבילות ספא יכולות להגיע במחירים שונים ומשתנים ובמקום לתת למחיר להוביל אתכם כדאי שאתם תובילו את המחיר ותחליטו מבעוד מועד כמה מתאים לכם להוציא מבלי להכניס את עצמכם לעומס כלכלי מיותר.

מרחק – כשבוחרים חבילות ספא יש להביא בחשבון את מרחק הספא מכם או מכל מקום אחר בו אתם מתכננים לשהות. עניין זה חשוב במיוחד אם אתם מנסים לחסוך כסף, אחרת תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן וכסף על נסיעות ועל דלק.

המלצות –   חבילות ספא אומנם מורידות את המחיר אבל אין להם שום קשר לאיכות. את המרכיב הזה יש לבחון באופן נפרד ומקרוב ביותר. תתחילו בלשאול חברים ובני משפחה ותמשיכו משם אל אתרי האינטרנט השונים, הטורים הרלוונטיים בעיתונים, פורומים שונים וכל דבר אחר שיכול לעזור לכם להבין לאן נושבת הרוח ובמה כדאי לכם להשקיע את כספכם.

 

לחצו  לקטגוריה המלאה של חבילות ספא