חופשה רומנטית במצפה עמוקה

 חופשה רומנטית במצפה עמוקה

 

חופשה רומנטית במצפה עמוקה היא אחת המתנות המופלאות ביותר שתוכלו לתת לזוגיות שלכם. מדובר על מקום יפיפה עם נוף שלא מפסיק להדהים עם אין ספור גוונים של ירוק, ניחוחות ממכרים של שדות ופרחים הכל בהרמוניה עוצרת נשימה, מקום עמוס אטרקציות משלל סוגים כולל אטרקציות שלא צריך לעשות בהן שום דבר חוץ מלהירגע כגון מתחמי הספא השונים, המסעדות האיכותיות, בתי הקפה הפסטורליים כמו גם אטרקציות שיקפיצו לכם את האדרנלין לשיאים חדשים כמו למשל חוויית סנפלינג, יציאה אל השטח עם רכבים מיוחדים, מסלולי הליכה מאתגרים ועוד.
וכמובן מקום עם אפשרויות לינה רבות לכל הזוגות שרוצים לפרוס את החוויה גם אל תוך הלילה והיום שלמחרת ואולי אפילו יותר מזה.

למה לצפות?

כפי שוודאי כבר ניתן להבין מהפתיח, חופשה רומנטית במצפה עמוקה יכולה ללבוש אין ספור צורות. הבחירה הפופולארית היא ללא ספק צימר עם איכויות כפריות הנוטות לכיוון היוקרתי. ההגדרה הציורית הזאת מתרגמת לחלל מעוצב בטוב טעם עם קו נעים ומזמין, אבזור מלא הכולל מקרר, מיקרוגל, לרוב גם מכונת קפה איכותית ועוד אי אילו תוספות שמאפשרות לזוג המתארח לבלות בנעימים בלי להצטרך שום דבר. בנוסף צימרים רומנטיים רבים מכילים גם ג’קוזי מפנק שמתאים לשניים, מיטות גדולות ומפתות, קמין עצים, פינות אוכל אינטימיות, ובצמוד לכל זה ברוב המקרים יש גם חצר מטופחת עם בריכה ופינות ישיבה מוצלות. תאור זה כאמור חל על הצימר הבינוני- גבוה, בנוסף תוכלו למצוא גם צימרים רומנטיים מהסגנון האקסקלוסיבי המציע יחידה אחת שנועדה ליצור חוויה יוקרתית מהסוג שרובנו בעיקר רואים בסרטים עם נברשות דרמטיות, יין משובח, ארוחת גורמה לאור נרות וכו’ כמובן שהמחיר משתנה במקרים האלה אבל רבים יעידו שהחוויה הייתה שוה כל שקל. בקצה השני של הסקלה ישנם צימרים שנועדו לאירוח יותר סולידי לכל אותם נופשים שמנסים לארגן לעצמם חופשה טובה בלי לנגוס בתקציב יותר מידי. יחידות מסוג זה מציעות תנאים נוחים שבדרך כלל כוללים את מה שצריך אבל לא הרבה יותר מזה. מקלחת, שירותים, מיטות פינת ישיבה, ערכת שתייה חמה ועוד דברים מסוג הזה.

טווח האפשרויות מרשים ביותר אך עם זאת אין הגיוני ממנו באזור כזה מקסים. אזור מושלם להגשים בו פנטזיות, להתנתק מכל מה שרגיל, לשחרר לחצים ולתת את מלוא תשומת הלב אחד לשני באווירה הכי נינוחה שיש, הרחק הרחק מהטלפונים, הריצות והלחצים של היום יום.

* מומלץ לשריין מקום כמה שיותר מוקדם! ההיצע והביקוש במקרה הזה די שווים והתחרות לא קטנה.

> לקטגוריה המלאה של צימרים באזור מצפה עמוקה