חופשת צימרים בבית ג’אן

הר מירון, אחד מהאזורים היפים והפופולאריים ביותר במדינת ישראל הינו ביתם של כמה וכמה מתחמי צימרים איכותיים, כולל מספר לא מבוטל של צימרים בבית ג’אן. בית ג’אן (או ג’ן)הינו כפר דרוזי מקסים השוכנת מערבית למירון בגובה של 940 מ’ מעל פני הים. יש רבים הסוברים כי שמו של הכפר ניתן בהשראה לשלל הגנים שניטעו בו בעבר ומקשטים אותו ביופי רב, ססגוניות מרהיבה ושלל ניחוחות עד עצם היום הזה.

אומנם במקום הייתה התיישבות שתוארכה במסגרת קופת הבית השני אבל הכפר עצמו, במתכונתו הנוכחית הוקם במאה ה-18 ע”י קבוצת דרוזים שהגיע מלבנון. תושבי הכפר מתפרנסים בעיקר משירות בזרועות הביטחון ומתיירות מסגסגת שמגיעה למקום תודות לתנאים האטרקטיביים של האזור הכוללים אתרים קדושים, טבע, אטרקציות ועוד.

מה צריך לדעת כשבוחרים צימרים בבית גאן

 גיוון – יש נטייה לחשוב על כל הצימרים בישראל כמקשה אחת כשלמעה אין דבר רחוק יותר מהאמת. צימרים בישראל בכלל כמו גם צימרים בבית ג’אן, מציעים אין ספור סוגים של יחידות אירוח, למעשה בעולם הרחב זה בדיוק הדבר שעושה את ענף הצימרים הישראלי לכל כך פופולארי. לפיכך כדאי מאד שתזנחו את הנחת היסוד המוטעית הזאת ותצאו לחפש את הצימר הספציפי שיענה על כמה שיותר מהדרישות והרצונות שלכם.

 ידע – כן, כן גם כשמדובר בבחירת צימרים בבית ג’אן ידע הוא כוח ודרך קלילה ומהירה להשיג את הידע הזה הוא שיטוט באתרים כמו זה המגישים לכם מידע עשיר ומעודכן אודות כל מתחמי הצימרים הרלוונטיים. עברו על האפשרויות ונסו ללמוד מהו טווח המחירים הנהוג בשוק, מה בדיוק ההבדל בין חבילות האירוח השונות, מה כותבים הגולשים שביקרו במקום, להתבונן בתמונות וכו’. בצורה כזאת תוכלו גם להתאים את הציפיות שלכם למציאות וגם לוודא שאתם לא מפספסים מידע חיוני.

 תזמון – בחירת צימרים בבית ג’אן קשורה לא מעט לתזמון נכון אם תתחילו מאוחר מידי יכול מאד להיות שתגיעו כשהאפשרויות הטובות כבר תפוסות ותמצאו את עצמכם נאלצים להתפשר או יותר גרוע, בלי אפשרויות בכלל ומנגד, אם תגיעו מוקדם מידי סביר להניח שתפספסו את כל מבצעי הרגע האחרון שמציעים עסקאות במחירים מאד משתלמים שחבל לא לנצל. מצאו את דרך האמצע ותבטיחו לעצמכם גישה לשתי התקופות החשובות הללו.

 אטרקציות – באזור בית ג’אן פועלות אין ספור אטרקציות משגעות שיכולות לשדרג לכם את החופשה בצורה משמעותית, גם כאן רצוי להכין שיעורי בית, להשוות מחירים, לבדוק זמינות ולוודא שאתם הולכים להשקיע את הכסף במשהו שבאמת שווה את זה.

חופשה מהנה!