למה צימרים בצפת?

חופשת צימרים בצפת

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה מאד, אבל מאד מיוחדת, כדאי לכם לפרגן לעצמכם חופשת צימרים בצפת. כפי רוב הישראלים כבר החליטו, חופשת צימרים היא ללא ספק אחת מהדרכים המומלצות ביותר לנפוש וצפת היא אחת מהערים המקסימות והייחודיות ביותר בצפון, השילוב המנצח הזה פשוט לא מסוגל לאכזב.

למה דווקא צימרים?

אם הייתם כבר בחופשת צימרים אתם יודעים למה, אם עוד לא הייתם בחופשת צימרים, לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי בכדי למצוא לפחות 10 כתבות שישמחו להסביר לכם בדיוק מה הופך את הצימרים הישראלים ללהיט שעיצב מחדש את ענף הנופש הישראלי. בכל הכתבות הללו תוכלו למצוא מרכיב אחד משמעותי שבסופו של דבר מכתיב את אופי השוק, אנחנו מדברים על תחרותיות. שוק הצימרים הישראלי הינו אחד מהשווקים הכי תחרותיים שיש במשק וככזה הוא מאד תלוי ביכולות להוכיח את עצמו ולזכות בלבם של הצרכנים ובכדי שזה יקרה אותו צימר צריך להתאמץ ובאמת להציע אירוח איכותי במחירים מנצחים. המילה “באמת” מאד חשובה כאן מכיוון שבשוק תחרותי כמו זה אין די ביצירת תדמית חיובית אלא יש לגבות אותה בשטח, אחרת כל מה שאותם צימרים יראו הם אורחים מזדמנים בעוד שהצימרים שבאמת יספקו את אותו מחיר משתלם ואירוח איכותי יזכו לאורחים קבועים כמו גם לפרסום (פה לאוזן) ששווה את משקלו בזהב.

כחלק מאותו מאמץ אנו הצרכנים זוכים לראות:

  • מחירים רבים המעלים את הסיכויים של כל אחד ואחת מאיתנו למצוא חבילת אירוח שתתאים.
  • שירות קשוב ומקצועי שנותן לכם את כל החופש בעולם ועושה הכל בכדי שלכם יהיה טוב.
  • תנאים מעולים לחופשה הכוללים עיצוב נעים, אבזור מלא ועוד שלל פינוקים.

 

אז למה צפת?

כבר מאות אם לא אלפי שנים שצפת מושכת אל עצמה תשומת לב בקנה מידה מרשים למדי והסיבות לכך הן רבות. לצפת יש היסטוריה מרשימה עם אין ספור אירועים מונומנטאליים, מבנים שאירחו אירועים חשובים, מובילי דעה ואנשי רוח שעיצבו את השנים בהם הם חיו ועוד. מעבר לצד ההיסטורי לצפת יש גם גוון מיסטי חזק מאד עם כמה וכמה קברי צדיקים סביבה בתי כנסת עוצרי נשימה, שושלות של מלמדי ולומדי קבלה ואלו הם רק הביטויים היותר מוכרים של העולם הסודי הזה. בנוסף צפת, כמו מקומות רבים אחרים בצפון, זכתה לפריחה קולינרית מעניינת עם יותר ויותר מסעדות ובתי קפה המציעים אוכל משובח לצד יינות מעולים, מנות מדהימות וכו’.

עם כל כך הרבה סיבות למה ללכת לצימרים ועוד לא פחות ואולי אפילו יותר סיבות למה לבקר בצפת, באמת שאין טעם להסביר למה כדאי לכם לצאת אל חופשת צימרים בצפת נכון?