מהו הצימר המושלם?

אז מה עולה בעיניי רוחנו כשאנו מדמיינים את הצימר המושלם?

 

כמידי שנה מגיע הזמן בו מתחילים להרהר בדבר החופשה הבאה שלנו. ואז מתחילה ההתלבטות  בארץ או בחו”ל ?עברנו את המהמורה הזאת והגענו ל.. מלון או צימר… ??

 

כשסגרנו את הפינה החלטנו שהולכים על צימר, מתחילים הרהורים מסוג אחר לחלוטין, כי כל אחד כאשר נזרקת לחלל האוויר לידו המילה צימר רואה תמונה שונה.

 

אז.. מה עולה בעיניי רוחנו כשאנו מדמיינים את הצימר המושלם?

 

יהיו זוגות רומנטיים שעבורם הצימר המושלם הוא מקום מבודד, בעל אווירה כפרית נוף עוצר נשימה. וכמובן כל הפינוקים הדרושים לקיום ושימור הרומנטיקה,החל מנרות ריחניים ועד ג’קוזי גדול ומפנק.

 

יהיו בעלי משפחות שעבורם צימר הוא בקתה או סוויטה מרווחת עם חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים (בכל זאת גם קצת רומנטיקה בכל זאת צימר..), בריכה בחצר, ערסל , נדנדה, קרבה לאטרקציות כי צריך להעסיק את הילדים ובכלל רצוי מתחם שיהיו בו כמה כאלה על מנת לבוא עם המשפחה והחברים וככה לא ישעמם לכולם.

 

יהיו אלה שעבורם צימר הוא חדר אירוח פשוט העיקר שתהיה בו מיטה נוחה ומקלחת כי הם אוהבים לטייל כל היום ורק מחפשים מקום להגיע אליו אחרי יום טיול מענג ולנוח.

 

יהיו מי שיגידו שבקתת העץ היא הצימר היחיד שראוי להיקרא בשם זה.

 

אחרים שרק סוויטה יוקרתית מדברת אל ליבם.

ועוד לא התחלנו לדבר על המערות שיש שאוהבים ואחרים ממש לא.

 

אז קצת רקע:
המילה צימר מגיעה מהשפה הגרמנית ומשמעותה בעברית היא חדר או מערכת חדרים שמושכרים לטובת צורכי נופש.

תעשיית הצימרים החלה להתפתח ולקבל תנופה בשנות ה90 כיום ניתן ליהנות ממגוון רחב של צימרים בעיקר באזור הצפון, אבל גם בדרום אנחנו רואים לא מעט, ואפילו בערים הגדולות מתחילים לצוץ להם צימרים פה ושם .

 

למה אנשים רבים מעדיפים ללכת לחופשה בצימר?

צימרים נתפסים כחופשה רגועה, אינטימית,מאחדת ומגבשת כל הרכב שיוצא אליה.

רומנטית במיוחד לזוגות, ומשפחתית מאוד למשפחה שביום יום לא ממש מצליחה לבלות הרבה זמן של יחד.
אידיאלית לקבוצת חברים שרוצים לבלות יחד, או למשפחה מורחבת שרוצה ליהנות מזמן של יחד.
צימר יכול להיות בית רחוק מהבית כי יש בו כל מה שיש בבית ויותר והאווירה הביתית אינטימית נשמרת בו.

הצימרים לרוב נמצאים בפינות חמד כפריות ירוקות ברחבי הארץ שאינן הנוף השגרתי לתושבי הערים הגדולות.
וסביבת הצימרים תמיד שופעת היצע תיירותי מגוון שמתאים לכולם.

תמיד תמצאו באזורי צימרים אטרקציות , טיולי שטח שונים , אתרי ספא וכמובן מסעדות בשפע.
והכל באווירה כפרית רגועה ונינוחה.

 

רוב הצימרים מציעים היום אבזור ומותרות ברמה גבוהה מאוד – בחלק גדול תגלו בחצר בריכה פרטית רק עבורכם אורחי הצימר, ג’קוזי שהוא פריט חובה בכל צימר.מיטה זוגיות גדולה נוחה ,מסך LCD  גדול עם מערכת שמע משוכללת חיבור ללווין או לכבלים ובנוסף לכך גם DVD.
מטבח מאובזר בכל הדרוש לנופש שלכם וברוב המקרים תגלו שגם פה ממתינים לכם פינוקים שונים : יין, פירות עוגיות שתייה, מכונת קפה, יש צימרים המספקים ללקוחות גם אינטרנט אלחוטי,  .

 

כל בעל צימר ישמח להזמין עבורכם עיסוי להנחות אתכם למסלולי טיול מעניינים באזור שלו ולהפנות אתכם לכל אטרקציה או מסעדה בה תביעו עניין.

 

לסיכום נוכל לומר שהצימר המושלם הוא כל מיני דברים לכל מיני אנשים אבל ללא ספק עבור כולם חופשה בצימר הינה החופשה הרומנטית, אינטימית מושלמת ביותר.