מושב ליבנים – המלצות באיזור

מושב ליבנים – המלצות באיזור

מושב ליבנים הינו מושב קהילתי פסטורלי ונעים בצפון מדינת ישראל, צפונית מערבית לכנרת. הישוב הוקם בשנת 1982 כמושב עובדים ועם השנים הפך, כמו מושבים רבים אחרים, למוקד תיירות פופולארי ביותר המציע לבאים אליו גם מתחמי צימרים איכותיים וגם שלל אטרקציות מדליקות שיכולות להתאים לכל אחד ואחת.

אם אתם מתכננים טיול או חופשה באזור מושב ליבנים ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל, רשימת ההמלצות הבאה יכולה לעזור לכם להבין קצת יותר על מבחר האפשרויות, מה שבתורו יעזור לכם לבחור משהו שמתאים לכם.

אם בא לכם תוכלו לצאת לסיור ג’יפים בשטח, ליהנות מהנוף, מהאוויר הפתוח ומהמהירות. אם אתם הולכים לבקר באזור בתקופת הקיץ, שייט רפטינג בנהר הירדן יכול להיות פעילות קרירה, צוננת ומלאת אדרנלין וכמובן שיש גם את הלונה גל הסמוך,  שייט הקאנו של רוב רוי, חוף צמח ועוד שלל אטרקציות רטובות וצוננות.אפשר גם לקחת את הילדים או את בת הזוג אל אתר המיני גולף שבקיבוץ פרוד, אל מוזיאון המרציפן שבכפר תבור, אל מי ומו, המשק המקסים של משפחת קרמר, אל היער האקטיבי של דרך העץ או להתפנק עד הסוף אצל ספא עומת המגע ואלו הם כמובן רק מספר דוגמאות לרשימה ארוכה ואיכותית של אטרקציות מסוגים שונים ומגוונים.

השאלה היא איך אפשר לבחור אטרקציות שבאמת יענו על כל הציפיות, אטרקציות שישיגו את האפקט המתבקש עד הסוף, המדריכון הבא נכתב במטרה לעזור לכם לסנן את האטרקציות ולהישאר עם זאת שהכי מדברת אליכם.

מדריך קצר לבחירת אטרקציות


מי בא – אחד האלמנטים המרכזיים שיכתיבו חלק ניכר מהאופן בו תתכננו את החופשה שלכם הוא הרכב המשתתפים. טיולי משפחתי עם ילדים קטנים לא יכול להיות טיול דומה לזה שיתכננו עבור עצמם חבורת גברים שחוגגים את לילות הרווקות האחרונים של אחד מהם. לכן, לפני שאתם מתחילים לתכנן בדקו מי בא באופן הכי מדויק שיש.

מגבלות – יכול להיות שהמלה מגבלות היא מילה קצת חריפה כאן אבל סך הכל אנחנו מתייחסים אל אותם תנאים מיוחדים שכל אחד ואחת מאיתנו דורשים, יש כאלה שלא מוכנים ללבוש בגדי ים ויש כאלה שצרכים גישה לנכים, יש את אלו שלא מוכנים לבלות יותר מידי זמן באוטו ויש את מי שעבורם שהייה ממושכת בשמש לא באה בחשבון וכמובן שישי גם את כל נושא התקציב. נסו להבין מה המגבלות של הקבוצה איתה אתם הולכים לבלות באטרקציה.

מתי – ישנן המון אטרקציות תלויות עונה, דהיינו אטרקציות שמקיימות פעילות רק בחודשי הקיץ כמו למשל כל אותם פארקי מים שהזכרנו קודם לכן, שייט הקיאקים וכו’ ויש כאלו שמקבלים אופי אחר בחודשי החורף כמו למשל הרכיבה ברכבי שטח. בחרו עונה ותראו איך הכל מצטמצם.

שתהיה לכם בחירה קלה וחופשה מצוינת.