מושב ליבנים – המלצות באיזור

מושב ליבנים – המלצות באיזור

מושב ליבנים נהנה מקרבה משמעותית לכנרת ובכלל זה לשלל אטרקציות ודברים מרתקים לגלות ולעשות. לא משנה מה אתם מחפשים – סביר מאד להניח שתמצאו אותו באזור מושב לבנים או הכנרת ושתצאו עם חיוך על הפנים וזיכרונות שיחזיקו לכם שנים.

מושב ליבנים שוכן במערבה של בקעת גנוסר צפונית מערבית לכנרת. היישוב הקהילתי הקסום הזה שוכן בטבורו של אזור פעיל ושוקק שמצליח איכשהו להחזיק גם את השקט הגלילי המפורסם וגם שפע של דברים לראות, לגלות ולעשות.


מה אפשר לעשות באזור מושב ליבנים?

  • להתרגש – בארץ ישנה קבוצה לא קטנה בכלל של אנשים שאוהבים לתבל את החופשה המשפחתית והזוגית שלהם עם קצת אדרנלין. עבור הקבוצה הזאת יש אטרקציות שכוללות שייט מסעיר בקאנו, טיולים רגליים מאתגרים במיוחד, ראפטינג, טיולי ג’יפים בשטח ועוד.
  • להתפנק – מסביב למושב ליבנים ניתן למצוא כמה מתחמי ספא איכותיים שמציעים למבקרים שלל סוגים של עיסויים מיוחדים, מתקני ספא מגוונים החל מסאונה יבשה ועד לג’קוזי איכותי, אמבטיית שמנים ומקלחת זרמים, הכל בשביל לפנק ולשחרר את המתחים שמצטברים אצל כולנו ביום יום.
  • להתענג – סביב מושב ליבנים יש גם לא מעט מסעדות משובחות, בתי קפה, גלריות מוזיאונים שונים ומקוריים כמו למשל מוזיאון המרציפן, וזאת רק ההתחלה של רשימת תענוגות שווה במיוחד.

 

כמובן שיש גם אטרקציות שמתאימות יותר לבילוי משפחתי כמו למשל חוף הלונה גל או הסיורים המודרכים שמוצעים ברפת המודרנית, חוף צמח וכו’. בנוסף ישנם אתרים ופינות חמד שמוצעים אך ורק לזוגות אוהבים. אותם מקומות מציעים בראש ובראשונה מתחם אינטימי מפתה שם יוכלו השניים להתמסר זה לזה מבלי מפריע.

מה כדאי לעשות?

כפי שניתן להבין מהכתוב, ממש לא חסר מה לעשות במושב ליבנים והאזור, השאלה היא אם כן, מה כדאי לעשות, מה הכי מתאים לכם? בכדי לענות על שאלה זאת כראוי אנחנו מאד ממליצים לכם לעשות סיבוב קצר בין האפשרויות השונות. התבוננו על המחירים, על מה מציע כל מקום ומקום ועל בסיס הנתונים שאתם מקבלים שם נסו ליצור טווח מחירים וציפיות ריאליים. לאחר שתחמתם את עצמכם בצורה מסוימת תוכלו לערוך סינון מידי של כל האפשרויות שאינן נפלות בטווח המחירים והחוויות ששמתם לעצמכם.

את מה שנשאר לאחר הסינון הראשוני יש לבחון מקרוב, לקרוא את כל האותיות הקטנות, לבחון את התמונות, לחפש המלצות ואף ליצור קשר עם הבעלים במידה ויש לכם שאלה או ספק כלשהו.

מושב ליבנים יכול להיות המקום בו תגשימו את החלום שלכם, הכל תלוי בכם.