מלון בוטיק – טרנדי, יוקרתי, עממי?

מלון בוטיק טרנדי יוקרתי עממי
האם מדובר בקבוצת צימרים במבנה אחדאו באמת בערך מוסף?


אחת מהתופעות המרתקות בעולם הנופש הישראלי היא צמיחתן של מלונות בוטיק בכל רחבי הארץ.
אותם מלונות מציעים את עצמם כאלטרנטיבה איכותית ויוקרתית לכל אותם צימרים בודדים ומתחמי אירוח אבל רבים מאיתנו לא באמת יודעים מה זה אומר מלון בוטיק“, ובדרך כלל אנחנו נסחפים אל עבר דימוי שגובל בהזיה.

אז מה זה בעצם מלון בוטיק?
נתחיל בתיקון שתי טעויות נפוצות למדי, הראשונה היא  מלון בוטיק הוא לא פשוטאסופה של צימרים במבנה אחד. והשנייה – מלון בוטיק אינו שמור לעשירון העליון. שתי התפיסות הללו נובעות מחוסר מידע, מידע שנשתדל לתת לכם בצורה המקיפה ביותר במסגרת מאמר זה.
בישראל, כמו בחלק לא מבוטל מהעולם, מלונות מהסוג הזה שוכנים בתוך מבנים בעלי ערך היסטורי כלשהו שבזכותו הם הצליחו לשמור על עצמם בצורה כזאת או אחרת עד שמישהו בעל חזון ויוזמה הרים את הכפפה והחליט למצות את הפוטנציאל ולעצב את המקום מחדש בצורה שתתאים לאירוח אקסקלוסיבי.

הנה כמה מהמאפיינים של מלונות בוטיק:
מיקום – ברוב רובם של המקרים מלונות בוטיק זוכים ליהנות ממקום מעולה. בין אם מדובר בפאתי הכפר כשרק היער סובב אותם או על חוף הים בעיר מרכזית, תמיד יש למיקום יתרונות כשהיתרונות משתנים ממקום למקום מה שמאפשר לנו הצרכנים לבחור מלון עם הפרמטרים הרצויים לנו כמו למשל– קרבה לאטרקציות, ריחוק מההמולה, גישה חופשית לחוץ הים ועוד.

עיצוב – מלונות בוטיק מחויבים לשמור על סטנדרט מסוים שבא לידי ביטוי גם בסגנון העיצובי. גם כאן אין מדובר בסגנון אחיד שיקבל את פניכם בכל מלונות הבוטיק 

אווירה – בניגוד למלונות רגילים, מלונות בוטיק משמרים אווירה ייחודית ואקסקלוסיבית. בדרך כלל בבתי מלון מהסוג הזה לא תמצאו ילדים בוכים או אורחים מרעישים. במסגרת החוויה כולה תוכלו ליהנות גם משקט ושלווה אמיתיים.
מחיר  מלונות בוטיק, כמו כל מוצר איכותי המיועד לנישה מצומצמת יותר, עולים יותר. כמובן שהמחיר אינו מעיד על איכותו של המלון וישנם בתי מלון פרטיים שמתומחרים בצורה ממוצעת ביותר אבל באופן כללי מדובר בחופשה יקרה.

הייחוד של מלון בוטיק 
מי שחושב על בתי מלון מהסוג הזה כאסופה של צימרים במבנה אחד קצת חוטא למהות העניין. היתרון הגדול ביותר בכל מה שקשור אל מלונות בוטיק הוא האיחוד בין כל היתרונות של בית מלון מחד והיתרונות של צימרים מובחרים מאידך. במקום שכזה תוכלו ליהנות מארוחות משובחות, מתקנים שונים הכוללים במקרים מסוימים מתקני ספא מפנקים, חוות סוסים, בריכת שחייה ועוד, צוות מקצועי וקשוב שידאג לכם לארוך כל השהות ועוד מספר מאפיינים של בתי מלון ובנוסף תוכלו ליהנות מתחושת האינטימיות, האיכות המרשימה של צימרים יוקרתיים, תחושה כפרית נינוחה וכל יתר המאפיינים שכולנו כבר למדנו לזהות עם