מלונות בוטיק – מה ההבדל האמיתי בין מלונות בוטיק לצימרים

מלונות בוטיק מה ההבדל האמיתי בין מלונות בוטיק לצימרים

לא צריך להיות מומחה גדול בעולם הנופש בכדי להבין שכרגע שתי הבחירות המובילות של קהל היעד בישראל הן או מלונות בוטיק או צימרים, כל אחת מהן מציעה חוויה שונה לגמרי אך יחד עם זאת רבים נוטים להתבלבל בניהן.
במאמר זה ננסה להסביר מה בעצם ההבדל בין מלונות בוטיק לצימרים ולמה ישנה העדפה לכיוון מלונות הבוטיק.

נתחיל דווקא מהמשותף לשניים, שגם הוא לא מועט, גם צימרים וגם מלונות בוטיק מהוות יחידות אירוח איכותיות ביותר, בשני המקרים ההמולה שתמצאו במלונות סטנדרטיים נשארת בחוץ והאורחים יכולים פשוט להתמסר לשקט וליהנות. גם מלונות בוטיק וגם הצימרים הולכים על איכות יותר מאשר על כמות בכל אספקט אפשרי, נתון שמושך אליו לא מעט נופשים המבקשים להימנע מכל הבלגאן.
ישנם כמובן עוד מספר אלמנטים משוטפים בין השניים אך אלו הם המרכזיים שבהם.

הייחוד של מלונות בוטיק

מלונות בוטיק הם הכלאה יוצאת דופן בין מלון לבין יחידות נופש מבודדות, החלאה המנסה לקחת את הטוב ביותר של שני העולמות הללו וליצור אופציה חדשה ואטרקטיבית. מצד אחד מלונות בוטיק מורכבים מיחידות אירוח מופרדות היוצרות תחושה של אינטימיות, אקסקלוסיביות ויוקרה ומהצד השני ישנה הזדמנות לראות אנשים אחרים, ליהנות מתוספות מיוחדות שרק מלון יכול להרשות לעצמו כמו למשל חוות סוסים צמודה, מתחם ספא סמוך, שירות חדרים מלא ועוד ועוד.
מלונות מהזוג הזה, כאמור, אינן מלונות של מאות חדרים ואלפי אורחים, לרוב מדובר במספר מאד ייצוגי של חדרים המאפשר במקסימם לכמה עשרות אורחים לשהות במקום בו זמנית.

מלונות בוטיק נותנים לאורחים שלהם לטעום את החלום הזה שיש כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו – להתפנק מכף רגל ועד ראש, לתת לעצמנו להיות כמו בסרטים עם אוכל טוב, שירות מקצועי ומחויך, אין ספור אפשרויות לבלות, ליהנות וכל זה מבלי לזוז מהמלון אפילו פעם אחת.

ממיטת השיזוף אל הבריכה, מהבריכה אל הסאונה, מהסאונה אל המיטה הזוגית הכל כך מזמינה בחדר ומשם אל חדר האוכל או אל הארוחה שתוגש עד אליכם לחדר. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

בנוסף חשוב לציין כי רוב מלונות הבוטיק מאכלסים מבנים ישנים עם היסטוריה מעניינת, החל ממרכזי ישיבות ועד למבני חקלאות שהיו לב ליבו של האזור, כך או אחרת המיקום המרכזי שלהם שם אתכם בעמדה נוחה ביותר להגיע לשלל אטרקציות גם מחוץ למלון, יתרון משמעותי ביותר לכל מי שמחפש חופשה עם קצת פעילות פה ושם או אפילו המון פעילות כל הזמן.

כפי שניתן לראות ממש לא חסרות סיבות ללכת על מלונות בוטיק בחופשה הבאה שלכם!