נופש וצימרים בירושלים

נופש וצימרים בירושלים

עולם הנופש הישראלי מכיל המון, אבל המון אפשרויות לנפוש בארצנו הקטנטונת, כשכל אחת מהאפשרויות הללו מגיעה עם אוויר מסוימת, נוף מסוים ועוד שלל מאפיינים ספציפיים לה, אחת מאותן אפשרויות שזוכה בשנים האחרונות להד ציבור לא קטן בכלל היא האפשרות לקחת חופשת צימרים בירושלים. אצל רובנו ירושלים עדיין מאד מתחברת אל בתי מלון, בתי הארחה וכו’, האפשרות החדשנית הזאת של צימרים בירושלים מושכת לא מעט נופשים סקרנים שעוד לא ניסו כמו גם את אלה שכבר ניסו וחוזרים בפעם השנייה, השלישית וכו’.

במאמר זה ננסה לתת לכם טעימה מקיפה ככל האפשר מהחוויה שתקבלו במידה ותתארחו אצל צימרים בירושלים ונסיים בטיפ או שניים לגבי בחירת צימרים בירושלים.

 

מה צריך לדעת על צימרים בירושלים?

ראשית חשוב להבין שמדובר בירושלים, בירתה של ישראל, אחת הערים המפורסמות בעולם ואחת הערים המורכבות בעולם. אם תבחרו להתארח בצימר ירושלמי הדבר הראשון שתשימו אליו לב עוד הרבה ליפני שהגעתם לצימרים היא ללא ספק האווירה. פשוט אי אפשר שלא להתמסר לגוונים, לצבעים, לניחוחות, לפסיפס האנושי הכל כך מגוון שיש לעיר המדהימה הזאת להציע. כל הערבוביה הזאת יוצרת אווירה כל כך ייחודית שפשוט צריך להיות שם בכדי להבין, לא לחינם התיירים הזרים שמבקרים בעיר נשארים ללא מילים בבואם לתאר את החוויה.

 

דבר שני שכדאי שתדע הוא שצמרים בירושלים לא נראים כמו הצימרים הכפריים שבדרך כלל תפגשו בכל מקום אחר, גם כאן, בדיוק כמו בצפון ובדרום, רוב הצימרים היו יחידות דיור לכל דבר ועניין, רק שכאן בירושלים זה אומר אבן ירושלמית, צבעים חמים ורכים, עיצוב רך ועגול עם תחושה של פעם ורוב הסיכויים שזה מה שתמצאו גם אתם אם בחרתם ללכת על צימרים מומלצים בירושלים.

מעבר לכל העובדות הציוריות הללו ישנם גם אלמנטים פרקטיים שכדאי להביא בחשבון אם הולכים על צימרים בירושלים כמו למשל ריחוק ממרכז העיר, במקרה של ירושלים ריחוק ממרכז העיר יכול להיות משמעותי למדי עם המון השלכות שרצוי להבין, העדפה של שכונות מסוימות על פני אחרות בשל אופי השכונה, דרכי גישה לאטרקציות אחרות שאתם רוצים לשלב בחופשה שלכם כמו למשל מסעדות וכו’.

 

טיפ לבחירת צימרים בירושלים

העצה הכי משמעותית שאנחנו יכולים לתת למי שמחפש צימרים בירושלים היא לא להתעצל ולנסות לגלות כמה שיותר חומר על ירושלים, גם אם נדמה לכם שאתם מכירים את העיר. ירושלים היא עיר מלא הפתעות וחבל לפספס אותן רק בגלל הנחות שגויות או מידע לא מעודכן.