צימרים בדרום – החוויה המושלמת!

צימרים בדרום החוויה המושלמת!

המחוז הכי גדול במדינת ישראל, המחוז היחידי במדינת ישראל הנושק ל-2 אוקיינוסים (האוקיינוס האטלנטי- בחופי אשקלון- אשדוד, והאוקיינוס ההודי בחופי אילת), המחוז עם צפיפות האוכלוסין הכי נמוכה במדינת ישראל והמחוז הכולל בתחומו פלאי טבע מרהיבים (ים המלח, מכתש רמון ועוד), כל אלו הופכים את מחוז הדרום לאחד האזורים הכי מרהיבים והכי מרתקים לכל מטרת חופשה, טיול או פינוק!

צימרים בדרום מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכל היתרונות המובהקים של מחוז הדרום, הכוללים בין היתר: מרחבי נוף משתנים, רצועות נוף מהפנטות ביופיין, שטחים מדבריים עצומים המתאימים לכל מסגרת טיול, מגוון עצום של אתרי תיירות הסמוכים זה לזה, פלאי טבע ועוד.

אתרי נופש לכל מטרה!

בכל המרחב העצום של מחוז הדרום, המשתרע מאשדוד בצפון ועד אילת בדרום, ממתינים לכם אתרי נופש לכל מטרה. לאורך כל מחוז הדרום תוכלו למצוא מוקדי בילוי, אתרי תיירות, פלאי טבע ואינספור ערים מרכזיות ויישובים גדולים וקטנים, המאפשרים לכם הצצה לסוגי התיישבות שונים (מושבים, קיבוצים, חוות חקלאיות, חוות אקולוגיות, יישובים בדואים ועוד).

הדרום המפנק

ההיצע האינסופי של הצימרים בדרום מאפשר לכם ליהנות גם ממגוון נרחב של סגנונות אירוח המותאמים לאופי החופשה שבחרתם לקיים. בין יתר סגנונות האירוח בדרום תמצאו: חווית פינוק ויוקרה במסגרת אירוח בצימרים יוקרתיים הפרושים מאשדוד בצפון ועד אילת בדרום, חווית אירוח אותנטית במסגרת צימרים העשויים מאוהלים בדואים, חווית אירוח אקולוגית במסגרת צימרים הממוקמים בחוות אקולוגיות, או לחילופין, במסגרת אירוח בצימרים העשויים מבוץ, חמר ועץ. במקביל, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של צימרים איכותיים המספקים לכם את כל מתקני הפינוק אותם אתם מכירים ממתחמי צימרים בצפון המדינה, לרבות, מתקני ג’קוזי וסאונה, מתחמי ספא וטיפולים לגוף ולנפש, בריכות שחייה ועוד מגוון נרחב של שירותים המוענקים לכם במסגרת חופשת צימרים בדרום.

מחוז הדרום, המהווה כ-60% משטחה של מדינת ישראל הוא ללא ספק חבל הארץ המסקרן ביותר במדינה, הודות לאפשרויות הרבות שהוא מעמיד לרשותכם במהלך החופשה החלומית המתקיימת במחוז הדרום. חופשת צימרים בדרום מיועדת לכל מטרת חופשה, החל מחופשות רומנטיות במיוחד במרחבים הקסומים של חבל לכיש, דרך חופשות מאתגרות במסגרת מסע ג’יפים ברחבי מדבר יהודה, ועד לחופשות משפחתיות באחד ממוקדי התיירות המובילים במחוז הדרום (הערבה, אילת, איזור ים המלח ועוד)