צימרים בכפר חיטים

צימרים בכפר חיטים

כפר חיטים, המושב השיתופי הראשון שהוקם במדינת ישראל, והראשון מיישובי חומה ומגדל המפורסמים שוכן בין מושב ארבל והעיר טבריה, בסמוך מאד לימת הכנרת הקסומה.

רק מהתיאור הקצרצר הזה ניתן להבין מדוע ישנם צימרים בכפר חיטים והסביבה.

הרי מי לא ירצה להיות כל כך קרוב לטבע, ליופי, לשקט ולכנרת כמו גם לכל יתר פינות החמד המופלאות שהופכות לנגישות ביותר עבור כל מי שנמצא בכפר חיטים. מעבר לנגישות הנוחה הזאת, צימרים בכפר חיטים מספקים תנאים מושלמים לנופש כולל שלל פינוקים, מחירים משתלמים במיוחד, ניסיון ושירות מקצועי ואדיב.

 

דברים שכדאי לחשוב עליהם

הרבה פעמים הישראלי הממוצע מגיע לחופשה ומוצא את עצמו ממלמל משפטים כמו “חבל שלא חשבנו על זה…” או “למה לא תכננו את זה קודם?” וכו’.
במאמר זה ננסה לחסוך מכם את המעמד המיותר הזה ולהעלות כמה נקודות שכדאי להריץ בראש לפני שבוחרים צימרים בכפר חיטים ובטח ובטח לפני שנכנסים לאוטו ומתחילים לנסוע.

מה כדאי שיהיה בצימר?

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדרישות שלנו מהנופש. יש כאלה שמאד חשוב להם מיטות גדולות ונוחות, יש כאלה שדווקא מרפסת עם נוף היא אלמנט מהותי, יש מי שמתעקשים על מטבח מאובזר ויש כאלה שלא ילכו לשום צימר אם אין בו בריכה. אם אתם כבר הולכים להשקיע כסף בנופש חשוב שתוודאו שאתם משלמים עבור החלום האולטימטיבי שלכם או לפחות כמה שיותר קרוב אליו מבלי להתפשר שלא לצורך. ערכו לעצמכם רשימה של הדברים שאתם מאד רוצים שילוו את החופשה שלכם ותבטיחו אותם לעצמכם. על הדרך תמצאו שרשימה מהסוג הזה גם תעזור לכם בחיפושים ותסנן באופן טבעי לא מעט תוצאות לא רלוונטיות.

 

מה מומלץ לארוז?

כמובן שהתשובה במקרה הזה היא מאד יחסית ומה שיש ולמי בא. זוגות רומנטיים אולי ירצו לארוז לעצמם בקבוק יין משובח, לעומת זאת משפחות עם ילדים אולי יעדיפו לדאוג לתרופות, מוצצים, בובות אהובות וכיוצא בזה. ובל לא נשכח את כל מי שרוצה להביא איתו סט מצעים חליפי, את הבגדים שצרכים ללוות אתכם לאורך כל הנופש בין אם זה סוודרים וציוד גלישה או בגד ים ומגבת חוף. גם כאן, בכדי לא ליפול בין החריצים, מאד כדאי לערוך רשימה של מה צריך ולהיצמד אליה עד הרגע האחרון.

 

מה יש באזור כפר חיטים?

כפי שציינו, צימרים בכפר חיטים שמים אתכם הנופשים במרחק קצר ביותר משלל אטרקציות מדליקות ששווה לראות. מאד כדאי לעשות קצת שיעורי בית לפני הנסיעה ולהתחיל לקרוא קצת על האטרקציות באזור.
רשת האינטרנט תוכל לעזור לכם לעשות זאת במהירות, יעילות ומבלי לקום מהכיסא.

 

שתהיה לכם חופשה חלומית!