צימרים במגדל – צימרים בכנרת, צימרים במיגדל, צימרים בכינרת

צימרים במושבה מגדל

המושבה מיגדל נמצאת בגדה הצפון מערבית של אגם הכנרת המופלא, רק 8 ק”מ מהעיר טבריה. המושבה כמו גם האזור כולו מהווה מוקד תיירותי פופולארי ביותר בשל כמה וכמה סיבות, במישור הדתי היסטורי חשוב לספר כי מאמינים ואנשי מדע רבים סוברים כי זהו מקום הולדתה של מרים המגדלית, דמות דתית והיסטורית חשובה ביותר. מעבר לכך ישנן עדויות רבות על הישוב היהודי שהתקיים בשטח עוד בתקופת בית שני. מעבר לכך לאזור מגדל היה תפקיד חשוב גם בתקופת העלייה השנייה וגם בתקופת המנדט במהלכם תיפקד המקום כמעוז חקלאי חלוצי מרשים במיוחד.

כיום מזוהה המושבה בעיקר עם ענף הנופש והחופשה למרות ששאריות ההיסטוריה ניכרים מכל עבר.

צימרים במגדל, ליד כינרת מאפשרים לשוהים בהם ליהנות מכל מה שיש לצפון להציע בנוסף לכל מה שנותנת המושבה עצמה כולל אוויר צלול, שקט שנקטע מידי פעם עם ציוץ ציפורים שחולפות ברקע, נוף מקסים של טבע ססגוני וחי, מזג אוויר מושלם לנופש בכל ימות השנה, תחושה רגוע ונינוחה בלי הפקקים, הצפצופים, הלחץ והטלפונים, יופי של מקום להתנתק בו מהכל ולצלול אל הנופש הצפוני שתמיד חלמתם עליו.

במגדל עצמה ובאזור תוכלו למצוא שלל מסעדות משובחות, אטרקציות מגוונות כמו רכיבה על סוסים, טעימת שמן זית תוצרת המקום, טיפולי ספא מקצועיים ועוד רשימה ארוכה ביותר אותה תוכלו למצוא בקלות באתרים המתמחים באטרקציות.

 

טיפים לבחירת צימרים במגדל ליד הכינרת

זהירות משאננות – כשמתבוננים בכל האתרים שמציעים חבילות אירוח שונות ניתן בקלות להתבלבל ולחשוב שההיצע כל כך גדול שאפשר לקחת את הזמן ותמיד יהיה משהו, אז נכון, תמיד יהיה משהו אבל סביר מאד להניח שאם תחכו יותר מידי מה שיישאר זה בדיוק מה שאף אחד אחר לא רצה לקחת, ולמה שתרצו לבלות אתם את החופשה שלכם במקום כזה? התחילו מבעוד מועד ותתנו לעצמכם את המבחר הכי גדול שאפשר.

מחירים – צימרים במגדל אומנם שוכנים על אותו מקום אבל אין זה אומר שהם מציעים אותה חווית אירוח. ישנם כמה וכמה מתחמי צימרים במגדל שמציעים נופש יוקרתי ביותר ולעומתם יש כמה שיוצרים חווית נופש כפרית ועוד. לכל אחת ואחת מהחוויות הללו תגית מחיר משלה ובהחלט שווה להשקיע כמה רגעים, לעשות סקר שוק קטן ולמצוא איפה נוח לכם לעמוד על קשת המחירים.

שיהיה ברור – בדיוק כמו שלא כדאי ללכת לסופר רעבים בלי רשימה, לא כדאי לבחור חופשה בלי רשימה. אז אומנם אין צורך לכתוב אותה על פתק אבל בהחלט יש צורך להגדיר את הצרכים שלכם ושל מי שבא איתכם בצורה הכי ברורה שיש בכדי שתוכלו לוודא שבאמת הכל נמצא שם בלי להצטער מאורח יותר על הפרטים הקטנים שהתפספסו.