צימרים במושב מרחביה

צימרים במושב מרחביה

“מן המצר קראתי יה ענני במרחב יה” הינו מקור שמו של מושב מרחביה שבעמק יזרעאל. המושב הוקם כחווה חקלאית קואופרטיבית בשנת 1911, מאוחר יותר הפך למושב עובדים שעסקו בגידול פרחים, ירקות, פרדסים, מטעים, פלחה, רפת ועוד. כיום התווספו למקורות ההכנסה הללו גם עסקים קטנים, חוות הרכיבה הטיפולית שפועלת במקום והצימרים.

צימרים במושב מרחביה מתאימים לכל מי שרוצה לחוות את עמק יזרעאל של פעם עם כל היתרונות של כאן ועכשיו כשמצד אחד יש מרשרשים להם הפרדסים ומפיצים את ריחם הממכר ומצד שני מבעבע לו הג’קוזי עם הריחות הנפלאים של השמנים הארומאטיים.
הזיווג הזה יותר אווירה מאד מיוחדת המאפשרת לכל אחד ואחת לבחור מה מתאים לו יותר ולזרום עם זה בשיא הקלילות והנוחות. זוגות רומנטיים יכולים ליצור לעצמם חוויה אינטימית בשניים כולל ארוחות בוקר משגעות וכוס יין משובח על המרפסת לרקע מרבדי הפרחים, משפחות עם ילדים יכולים לצאת ולגלות יחד את הטבע, לבלות זמן איכות יחדיו ולגלות את פלאי המושב עצמו כמו גם הסביבה הקסומה שעוטפת אותו כולל הקיבוצים השונים.
צימרים במושב רחביה יכולים להיות גם יופי של מקום למסיבת רווקות, נופש קבוצתי ועוד.


דברים שכדאי לדעת על צימרים במושב רחביה

  • במושב עצמו ישנן כאמור לא מעט אטרקציות שיכולות להתאים לכל שכבות האוכלוסייה, החל מאפשרות ליהנות מארוחת ערב רומנטית משובחת ביותר ועד לאפשרות לצפות בחיי המושב ועד לסיור בחווה האורגנית. יחד עם זאת לא כול האפשרויות זמינות כל הזמן ובהחלט כדאי לברר מה הולך להיות פעיל בימים שאתם שם ולנסות לארגן לכם את האטרקציות שמתאימות לכם.
  • למרחביה יש את היכולת המרשימה למדי ליצור סביבה יחסית מבודדת ונקייה מרעשים ולחצים שתמצאו בעיר אך יחד עם זאת לא צריך להסתבך יותר מידי בכדי להגיע אליה ויש שיאמרו שמדובר בניתוב קל ואפילו קל מאד מכל מקום בארץ.
  • מיקומה של מרחביה בטבורו של עמק ישראל מאפשרת לכל השוהים באותם צימרים במרחביה נגישות מלאה אל אין ספור מסלולי טיולים, אפשרויות לרכיבה על טרקטורונים, סוסים, להשתתף בקטיף, ליהנות ממסעדות המתגאות בשימוש בתוצרת המקומית ועוד.