צימרים במישור החוף

צימרים במישור החוף

 

עד לא מזמן היה נראה שהתיירות במישור החוף נשלטת כמעט באופן בלעדי על ידי בתי המלון הרבים שצמחו באזור ושכך זה יישאר. אבל רצועת מישור החוף, כמו חלקים אחרים בישראל, זכתה לראות מהפכה של ממש בעולם התיירות הישראלי תודות להקמתם של צימרים רבים שהציעו אלטרנטיבה אינטימית ומפנקת לבתי המלון המתועשים.


מה לצפות ממתחמי צימרים במישור החוף?

  • תנאים גבוהים כאמו צימרים במישור החוף נכנסו כאלטרנטיבה לבתי מלון וותיקים ומנוסים, מה שהכריח אותם להרים את הרף ולייצר חווית נופש ייחודית, שונה ואיכותית כמו גם לשמר אותה ואף לרענן ולהוסיף בעת הצורך, בהתאם לדרישות הציבור ומגמות משתנות בעולם התיירות. התנאים הגבוהים באים לידי ביטוי בעיצוב, באבזור, באווירה ששורה במקום ובעוד אין ספור פרטים גדולים וקטנים שמתאחדים לכדי חופשה מושקעת שתותיר אתכם מפונקים מכף רגל ועד ראש.
  • מיקום אמרתם צימרים במישור החוף אמרתם ים, אמרתם ים אמרתם שעות של כיף בכל אחד מאין ספור חופי רחצה מתוחזקים שמתפרסים על פני מישור החוף ומאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לספוג קצת שמש, להתרענן במים הצוננים, להשתתף בפעילויות רטובות ומדליקות וכו‘. ישנם אתרים במישור החוף שלא רק שיציעו לכם את הים אלא יוכלו להציע לכם גם ליהנות מחיי עיר תוססים ומלאים בדברים משגעים לעשות. ישנן גם כמה נקודות לאורך מישור החוף שמציעות בנוסף לקרבה לים ולשלל אטרקציות גם קרבה לטבע במסגרת שמורות מטופחות, יערות ירוקים וקסומים ועוד.
  • פעילויות כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת, צימרים במישור החוף מתחברים באופן מאד טבעי לאפשרות לקחת חלק בשלל פעילויות ימיות כמו גם מגוון אדיר של פעילויות יבשות יותר, החל מטיולים רגליים, מסעות גיפים ורכיבה על סוסים ועד לביקור במוזיאון, מועדון לילה, תיאטרון או ארוחת גורמה משובחת.

 

איך לבחור צימרים במישור החוף?

כפי שיסכימו כל מביני העניין בענף, הדרך הוודאית ביותר לבחירת צימרים במישור החוף היא לקבל המלצה חמה מחבר טוב, קרוב משפחה או מישהו אחר שאתם סומכים עליו, מישהו שמכיר אתכם ואין לו שום אינטרס לשווק לכם שום דבר, יחד עם זאת לא לכולנו יש מקור שכזה, למעשה סביר מאד להניח שלרובנו אין וכאן נכנסת רשת האינטרנט לתמונה ואתרים כמו זה שאתם נמצאים בו כעת, אתרים מקצועיים שדואגים להציג מידע רב ועדכני ככל האפשר של כל האפשרויות העומדות בפני מי שרוצה ללכת על צימרים במישור החוף נצלו את המידע העשיר הזה, בחנו את האפשרויות ובחרו אחת רק אחרי שהבנתם מה יש, מה אתם רוצים ובכמה.