צימרים בערבה – להתאהב במדבר בכל פעם מחדש

צימרים בערבה – להתאהב במדבר בכל פעם מחדש

הערבה, חבל ארץ שהוא למעשה עמק צר וארוך, המשתרע על פני 160 ק”מ, מדרום ים המלח ועד פאתי העיר אילת, הוא ללא ספק אחד האתרים היפים והמרהיבים ביותר בארצנו הקטנטונת והנהדרת. בשנים האחרונות, החלו לצוץ, כמו פטריות אחרי הגשם, וזאת למרות צחיחותו של האזור, מגוון נרחב של אתרי לינה ואירוח.

אתרים אלו מספקים לכל אחד ואחת מכם היצע נרחב של פתרונות אירוח, הן למטרות לינה במסגרת טיול ממושך ברחבי הערבה, והן במסגרת חופשה מפנקת לכל מטרה. למרות שהערבה נחשבת לחבל ארץ מדברי, אזורים נרחבים באזור הערבה הינם שופעים בצמחייה ופריחה התואמת את מזג האוויר במקום.

צימרים בנגב ובערבה – מגוון נרחב של אפשרויות פינוק

במידה וגם אתם מעוניינים “לשבור” את השגרה, לצאת מהמרחב האורבאני של העיר, להתעורר לבוקר שכולו עטוף בשקט, וליהנות מקשת של צבעים בשעת השקיעה, זה הזמן להכיר מקרוב את אפשרויות האירוח המגוונות העומדות לרשותכם באזור הערבה.

הצימרים בערבה ממוקמים במספר יישובים קטנים הפזורים בערבה, וחלק מהצימרים אף ממוקמים באזורים מבודדים ומנותקים מכל צורת התיישבות כלשהיא.

צימרים בנגב ובערבה מתאפיינים בסגנון אירוח התואם את מרחבי המדבר המרהיבים, החל מצימרים יוקרתיים ומפנקים במיוחד, דרך צימרים העשויים מחומרים אקולוגיים כגון: בוץ, חמר, אדמה ועץ, ועד לצימרים המאפשרים לכם ליהנות מחוויית אירוח אותנטית בתוך אוהלי ענק.

ברוב הצימרים העומדים לרשותכם בערבה, תוכלו ליהנות ממתקני נוחות ופינוק, כגון: מתקני ג’קוזי וסאונה, בריכות שחייה, מטבח מאובזר, מערכות מיזוג אוויר מתקדמות, חדרי שינה וחדרי אמבט מפנקים ועוד. ברוב המקרים, צימרים בערבה מנוהלים על ידי תושבי המקום, ואצל כל אחד ואחד מהם תוכלו להתעדכן בנוגע למגוון האטרקציות העומדות לרשותכם באזור בו ממוקם הצימר.

ערבה לכל מטרת חופשה!

חופשה באחד הצימרים בערבה מיועדת לכל אחד ואחת מכם, בין אם אתם מעוניינים בחופשת אקסטרים מאתגרת הכוללת טיולי ג’יפים וטרקטורונים בלב המדבר, בין אם אתם מעוניינים בחופשת בטן-גב מפנקת עם כל המשפחה, בין אם אתם מחפשים לוקיישן רומנטי ומושלם לחוויה זוגית משותפת, ובין אם סתם מתחשק לכם לצאת מהשגרה וליהנות מהשקט והיופי של המדבר.

השכרת צימרים בערבה במסגרת אחת ממטרות החופשה המתוארות לעיל, תעניק לכל אחד ואחת מכם החופשה האולטימטיבית עליה תמיד חלמתם. את הבוקר תוכלו להעביר בארוחה מדברית מפנקת, בהמשך היום תוכלו לצאת לטיול רגלי (או באמצעות כלי רכב ממנוע) במרחב האדיר העומד לרשותכם, ולקראת ערב תוכלו ליהנות מצבעים מהפנטים המכסים את האזור במהלך השקיעה.

חצבה, לוטן, עין יהב, פארן, צוקים, אליפז וספיר, הם רק חלק מהיישובים הפזורים ברחבי הערבה, ובהם תוכלו למצוא מגוון נרחב של פתרונות אירוח ולינה במסגרת צימרים בערבה. בנוסף, ממתינה לכם רשימת יישובים מלאה, ואף רשימת צימרים מבודדים המעניקים לכם את היופי של המדבר בשילוב הכי אינטימי ומרגש שרק אפשר לדמיין…