צימרים לפסח – היתרונות בחופשה בחג

צימרים לפסח למה זה שווה לנו?

 

אחד החגים המיוחדים ביותר (ויש שיגידו גם המעיקים ביותר) הינו חג הפסח, חג האביב,
החג בו הכל בחוץ קורא לכם לבוא ואתם, כמו כולנו, תקועים בבית עם הניקיונות, הבישולים, הריצות והלחצים. אחת מהדרכים הטובות ביותר להימנע מכול הבלגאן הזה היא לבחור לא להצטרף למעגל המנקים, המארחים והטורחים ופשוט להוציא את עצמכם לחופשת צימרים בחג הפסח.

חופשה של צימרים בפסח היא פתרון שווה בגלל המון סיבות ולא רק ההימנעות מכל הדברים הפחות נעימים של החג.
הנה כמה נימוקים מדוע כדאי לכם לשקול לצאת לחופשה שכזאת:

הטבע חוגג – פסח ידוע גם כחג האביב. החג בו כול פרח וכל ציפור נראים במיטבם, הנחלים שוצפים ממימי הגשמים, האוויר נקי והטמפרטורה מושלמת. מתי יכול להיות יותר טוב מזה לצאת ולספוג קצת יופי טבעי? מסלולי הטיולים המרתקים ביותר נפתחים למטיילים, התנאים נהדרים לכל פעילות מחוץ לבית בין אם מדובר בפיקניק רגוע ביער הסמוך או ברכיבה על אופניים, הכל הולך ובקלות.
התזמון הנפלא הזה הוא יופי של דבר לכל עכברי הערים לצאת ולספוג קצת כפר.

מחירים מיוחדים – במהלך חופשת הפסח התחרותיות בענף הנופש שוברת שיאים וכל בעלי הצימרים מהצפון ועד לדרום מפשילים שרוולים ונכנסים למאבק על ליבו וכספו של הצרכן. כחלק מאותו מאבק תוכלו למצוא עשרות אם לא מאות אפשרויות לחופשת צימרים בחג הפסח במחירים הרבה, אבל הרבה יותר משתלמים מבכל שאר ימות השנה ופשוט חבל לפספס את ההזדמנות הנהדרת הזאת גם לצאת לחופשה איכותית וגם לחסוך לא מעט כסף.

זמן איכות – בין אם אתם הולכים לקחת את בני/בנות הזוג, את המשפחה או את החברה, חופשה בצימרים מפנה לכם את כל הזמן להתעסק אך ורק אחד עם השני ברגוע. כל היתר כבר נעשה בשבילכם, האוכל, סידור הצימר, הכל מאורגן כך שלכם לא יוותר לכם מה לעשות חוץ מלדאוג להנאה שלכם ושל יקיריכם. אין רבים של מי ישטוף את הכלים, מי אוכל מה, מי עושה מה, הכל יזרום על מי מנוחות, בשקט ובשלווה. מה שקשה מאד לומר על חג פסח בבית.

אטרקציות בפסח – כפי שציינו חג הפסח הינו תקופה מושלמת לפעילויות ולכן אין זה מפתיע לגלות שכמות האטרקציות הפעילות בעונה זו בכל רחבי הארץ היא פי כמה וכמה מהכמות הפועלת בכל תקופה אחרת ורובן ככולן סמוכות מאד למתחמי האירוח מה שיאפשר לכם לקחת חלק באותן אטרקציות בלי לנסוע שעות על גבי שעות ולהגיע סחוטים מהפקקים.