צימרים עם בריכה בצפון

צימרים עם בריכה בצפון

צימרים עם בריכה בצפון – הם הדרישה העכשווית של הנופשים לקיץ.

עכשיו כשהצימרים הוכיחו את עצמם מעל ומעבר ניתן להסתכל אחורה על שנים רבות של פעילות ולזהות כמה וכמה דפוסים די ברורים באופן בו מתנהל הענף. שתיים מהמובילות שבהן הן המשיכה לחבל הצפוני של מדינת ישראל והרצון לשהות בצימר עם בריכה, זאת אומרת שאחוז גדול מאד מהנופשים הישראלים רוצים לבלות את החופשה שלהם אצל צימרים עם בריכה בצפון ורצוי בריכה פרטית שלא מתחלקת עם עוד אנשים, מקסימום רק עם האורחים האחרים.


אז למה הצפון?

תשאלו 10 אנשים למה לבלות חופשה בצפון וסביר להניח שכול אחת ואחת מהן תתייחס לפן אחר.
אחד ידבר על הטבע המקסים והאין סופי שמעטר כל אזור בגוונים שונים של ירוק וחום יחד עם עוד שלל צבעים שנותנים ולמרות שבקנה מידה עולמיים צפון ישראל נחשב לאזור פצפון אי אפשר לפספס את העובדה שלכול אזור יש אופי ייחודי משלו.
לא צריך להיות דווקא חובבי טבע בכדי ליהנות מהגוון, מהיופי והשלווה.
אחד לבטח יזכיר את כל מקורות המים המשוישים  לאורכו ולרוחו של הצפון, ימת הכנרת הקסמה, הנחלים השונים שעושים דרכם מטה מהר החרמון, האגמים שמשקפים את היופי שהם רואים. מישהו אחר וודאי יזכיר את שלל האטרקציות הפועלות באזור כמעט לאורך כל השנה החל ממסלולי טיולים ברכבי שטח, סוסים ואופניים ועד לסדנאות שונות ומגוונות, תערוכות, מסעדות, ועוד רשימה מרשימה למדי של אפשרויות לבלות ולעשות משהו מעבר לשהייה בצימר.
אלו הן רק כמה מהסיבות המרכזיות מדוע הנופשים בישראל כמו גם לא מעט תיירים בוחרים לבלות את החופשה שלהם באזור הצפון.


ולמה בריכה?

בריכת שחייה היא סוג של דובדבן על קצפת החופשה. הרי מי לא היה רוצה שתהיה לו בריכה בבית? כמעט ואין בית בישראל שלא ישמח לבנות לעצמו בריכה אילולי היה מדובר בעסק כזה יקר שלוקח לא רק המון כסף אלא גם לא מעט זמן בעת הבנייה ובתחזוק השוטף. באמצעות צימרים עם בריכה תוכלו להגשים חלום וליהנות מהפינוק המדליק הזה.

בריכת שחייה מקנה לכל יחידת האירוח אווירה אחרת, יוקרתית יותר ובין אם אתם עומדים לצאת לחופשה משפחתית או חופשה רומנטית בשניים, תהיו בטוחים שעצם נוכחות הבריכה תשנה לכם את החופשה כולה. עוד אחד מהיתרונות הברורים ביותר שיש לבריכת שחיה היא היכולת שלה לדבר עם כל הגילאים, ילדים קטנים אוהבים בריכות, מבוגרים אוהבים בריכות ואפילו בני נוער אוהבים בריכות, כולם עושים שם דברים קצת אחרים אבל בסופו של דבר כולם נהנים.

אז בחופשה הבאה שלכם בצפון – לכו על השילוב המנצח של צימרים עם בריכה.