צימרים, צימרים יוקרתיים, האתר להמלצות צימרים בדוקות

מאת: צחי כהן

אתר מומלצימר הוקם כמענה לצורך פרטי שהתחיל אצלנו, מקימי האתר. כנופשים פעילים במיוחד מצאנו את עצמנו כל פעם מחדש עומדים בפני האתגר הלא פשוט של לאתר אפשרות אירוח שתתאים לנו במחיר שמתאים לנו. הכמות העצומה של צימרים ברשת הדהימה אותנו כל פעם מחדש וסרגלי הסינון והביקורות תמיד נראו לנו מוטלים בספק. לאחר מספיק אכזבות החלטנו להיענות לאתגר וליצור מאגר איכותי ומבוקר של צימרים, אחוזות יוקרה ומלונות בוטיק אקסקלוסיביים שיהיה נוח לתפעול, פשוט להבנה ומהיר.


כיצד נוצר המאגר של מומלצימר?
כפי שתוכלו לראות באתר, תחת כול אזור גאוגרפי תוכלו למצוא אוסף מצומצם יחסית של אפשרויות אירוח, אלו הם המובחרים והטובים ביותר מסוגם ואת מקומם במומלצימר הם זוכים לקבל אך ורק לאחר שכול צימר, אחוזת יוקרה או מלון בוטיק נבחן בפרטי פרטים על ידי צחי כהן, מנהל אתר מומלצימר ונופש מנוסה מאד.

לפי מה נקבעת איכות היחידה?

אנו נעזרים במספר מדדים קבועים בעת עריכת הבדיקות:

  • היחס מצד המארחים בכל אחד מהמקומות המופיעים באתר תמצאו יחס אדיב, קשוב וחם מצד בעלי המקום שעושה את כל החופשה לעוד יותר טובה..
  • ניקיון – אחוזות יוקרה, מלונות בוטיק וצימרים שמופיעים במומלצימר הפגינו רמה גבוהה מאש של ניקיון והקפדה על היגיינה מלאה בצורה מקצועית ביותר
  • מיקום – חלק גדול מהצלחתה של כל חווית נופש הוא המיקום שלה, כל אפשרויות ההארחה באתר נמצאות בפינות חמד פסטורליות מרהיבות במיקומים תיירותיים בעלי איכויות נפלאות בפני עצמן.
  • תחזוקה – כל היחידות כאן הן יחידות מתוחזקות היטב שלא יפתיעו אתכם בתקלה לא נעימה או כל דבר אחר שעלול לפגום באירוח שלכם.
  • איבזור גקוזי מפנק, מיטה זוגית מרווחת, מטבח מצויד כל אלה הם רק חלק קטן ממכלול האבזור והציוד שמחכה לכם בכל צימר, אחוזת יוקרה ומלון בוטיק שמופיע באתר.
  • המלצות – צוות מומלצימר נמצא תמיד עם האוזניים קשובות, אנו קוראים בעיון המלצות גולשים ומתייחסים לכל מקום חדש שעולה על הפרק. ההמלצות הללו מהוות ברוב הפעמים חיזוק לתכנים של האתר אבל במידה ויש סיבה לבחון את המקום מחדש הצוות שלנו ממהר לעשות זאת בכדי לתת לכם את המידע והעדכני ביותר.

     לקריאת כתבות נוספות של מומלצימר