צימרים שמקבלים בעלי חיים – צימרים לאוהבי בע”ח

צימרים שמקבלים בעלי חיים

צימרים שמקבלים בעח הם לרוב בבעלות אוהבי חיות המודעים לצרכים המיוחדים של משפחות ואורחים המעוניינים להגיע לנופש עם חיית המחמד שלהם. במקום לחפש פתרון העלול להיות יקר כמו פנסיון לחיות או פתרונות אחרים יכולים חובבי החיות לנפוש יחד עם בעל החיים האהוב. בין אם מדובר בכלב, חתול או כל חיית מחמד אחרת, כיום ניתן לחפש באתר צימרים שמקבלים בעלי חיים וכך זוכה המשפחה המורחבת לחופשה מפנקת.

לחפש באינטרנט

לפני שממהרים להזמין צימר חשוב לחפש באתר צימרים המאפשרים להגיע עם חיות המחמד. במידה והנושא לא מצויין חשוב לבדוק מול בעל הצימר האם הוא מאפשר להביא בעלי חיים, האם יש עלות נוספת והם המקום מתאים לצרכי חיית המחמד. צימרים המאפשרים להגיע עם בעלי חיים אינם שונים או נופלים ברמתם מכל צימר אחר. וכך יכולים זוגות ליהנות מצימר רומנטי יוקרתי ומפנק ובעוד הם משכשים בג’קוזי המפואר חיית המחמד רובצת לצידם ומשמחת את לבם.

לחשוב על חיית המחמד

כאשר יוצאים לצימר יש לחשוב גם על צרכי חיית המחמד. בדיוק כפי שמארגנים צעצועים לילדים או לוקחים בובה איתה הילד אוהב לישון כך יש להתחשב בחיית המחמד ולקחת לצימר שמיכה, סלסלה, כרית או כל אביזר אחר עליו החיה נוהגת לישון וחשוב מכך החפץ נושא ריחות מוכרים מהבית וכך החיה תרגיש בטוחה ותהיה שלווה.


הסדרי לינה

כאשר בוחרים צימרים אליהם ניתן להגיע עם בעלי חיים כדאי לברר האם חיית המחמד יכלה לישון בתוך הצימר או שיש מכלאה או חצר סגורה בה על חיית המחמד להישאר.
ישנם בעלי חיים הרגילים לישון בבית בצמוד לבעליהם והניתוק או האפשרות לישון בחצר עלולה לגרום לבעיה.
לכן חשוב לשוחח עם בעל הצימר ולברר מהם הסדרי הלינה במקום לבעלי החיים.