חופשת צימרים בכינרת או: איך לחסוך על חניה על החוף

חופשת צימרים בכינרת

או: איך לחסוך על חניה על החוף

 

בישראל ישנם כמה וכמה נכסי צאן וברזל המהווים מוקד עלייה לרגל גם לנופש הישראלי וגם לתיירים מכל רחבי העולם, אחד מהאתרים הללו הינו ללא ספק איזור הכנרת השופע אפשרויות מגוונות לבילויים משפחתיים, בילויים רומנטיים, קבוצתיים ועוד.

 

זרם המטיילים הבלתי פוסק יצר סביבו עולם שלם שנועד לשרת את אותם המטיילים ובראש עולם זה שוכנים להם הצימרים. חופשת צימרים בכנרת מהווה פינוק של ממש עבור לא מעט נופשים, כולל כאלה שכבר טיילו בעולם וראו דבר אחד או שניים והסיבות לכך הן רבות. במאמר זה ננסה להתמקד במרכזיות שבהן במטרה לאפשר לכם לבחון האם היתרונות של חופשת צימרים בכינרת מדברים גם אליכם.

 

  • חיסכון – הבחירה ללכת על חופשת צימרים בכינרת אולי נראית במבט ראשון כבחירה לא זולה אבל למעשה אם מסתכלים על המצב בעין אובייקטיבית ניתן לראות שלמעשה ההפך הוא הנכון, במיוחד אם מכניסים למשוואה גם את מחיר הדלק ואת הזמן.

    השהייה בצימרים מאפשרת לכם הנופשים להימנע מלא מעט “מלכודות תיירים” שמכוונות לכל אלו שבאים לאזור לכמה שעות ומבקשים לעצמם חנייה, מסעדה, משהו מתאים לילדים, מקלחת וכיוצא בזה.
    כל אלו עולים לא מעט כשמתייחסים אליהם כחלקים, לעומת זאת כאשר בוחרים בחופשת צימרים בכינרת מקבלים את כל מה שהזכרנו עד כה ועוד הרבה יותר במחיר הרבה יותר זול.

  • נוחות – אם יצא לכם לנסוע לכנרת עם ההורים כילדים קטנים אתם וודאי זוכרים את אי הנוחות הכרוכה בלסחוב את כל הבית בתוך האוטו כולל את הילדים, שלא לדבר על התקופה בה דברים התחילו להסתבך ותחנה אחת כבר לא הספיקה, הילדים רצו לעשות גם את הפארק וגם את פינת הליטוף והמבוגרים רצו גם ארוחה טובה וגם לשרוץ בחוף וכו’.

    השכרת צימרים בכינרת פותרת אתכם מכל הדילמות הללו, כל מה שצריך זה להגיע למקום ולהתחיל לזרום עם העניינים.

    ישנם צימרים שנמצאים ממש על שפת המים לצידן של כמה וכמה מסעדות משובחות וקשת של אטרקציות כך שבאמת לא צריך לעשות דבר ויש כאלה שמציעים חוויה קצת יותר אינטימית במרחק הליכה. כך או כך מדובר באפשרות שמביאה את הנוחות לחופשה שלכם.

  • איכות – חופשת צימרים בכינרת בכניסה אתכם לחסותם של כמה ממוסדות הנופש הוותיקים ביותר בישראל שלא לומר האיכותיים ביותר, מוסדות שצברו שנים של ניסיון, שהתמודדו כבר עם כל “צורך מיוחד” שרק אפשר לחשוב עליו, עם עשרות אם לא מאות אורחים, מגוון רצונות, מאוויים, תנאים כלכליים ועוד. עם חופשת צימרים בכינרת יש סיכוי לא רע בכלל שתיפלו על מאחרים איכותיים אפילו אם לא ממש תכוונו.

די ברשימה הקצרה הזו בכדי לראות שממש לא חסר סיבות למה כדאי ללכת על חופשת צימרים בכנרת. נסו ולא תצטערו