מערות נופש באווירה שונה

בין אם אתם נופשים וותיקים ומנוסים ובין אם זו הפעם הראשונה שאתם הולכים לצאת לחופש יחד עם בן או בת הזוג החדשים, אתם וודאי מחפשים חופשה מיוחדת שתשאיר את חותמה כזיכרון מתוק מתוק גם הרבה אחרי שתחזרו הביתה. מערות נופש לא ספק נופלות תחת ההגדרה הזאת, פשוט בלתי אפשרי להתארח ביחידות שכאלה ולהישאר אדישים לאווירה המיוחדת שאופפת אותן, אווירה של משהו פראי ומאד שורשי אך עם זאת משהו ביתי, חם ומפנק.
היכולת הזו ללכת על התפר שבין חלל דמוי מערה קדמונית לבין חלל מצויד ומאובזר בכל המותרות והפינוקים שניתן לצפות מצימר מודרני מעניקה לנופשים חוויה מאד יוצאת דופן שבהחלט שווה לבדוק אותה מקרוב.

סוגי מערות נופש
נכון שכל מערות נופש נראות דומות מאד ממבט ראשון, כולן דומות מאד למערות מבחוץ ומעוצבות בצורה ששומרת על האופי המערתי שלהן גם מבפנים, אבל מעבר לפרט הזה מערות הנופש שונות זו מזו במספר רב למדי של אופנים וניתן לזהות 3 סוגים מרכזיים אותם נמנה כעת:

מערות נופש יוקרתיות
אם הקונוטציה שלכם למילה מערה היא משהו פשוט ובסיסי הצימרים הללו יוכיחו לכם שאין דבר יותר רחוק מהמציאות. מדובר בצימרים המשתווים ברמתם לצימרים האיכותיים ביותר בישראל ובתוכם ממתין לכם עולם שלם של פינוקים הכולל ג’קוזי איכותי, מיטות מלכותיות ענקיות, מטבח מאובזר לחלוטין כולל מיקרוגל, מקרר, מכונת קפה משובחת, כלי הגשה אסטטיים, פינת ישיבה מזמינה ומעוצבת בצורה משובבת עין, מיזוג אוויר או הסקה מתקדמת, מסכי טלוויזיה ענקיים, מערכות סראונד ולפעמים גם בריכה צמודה ומתחם ספא פרטי העומד לרשות אורחי המערות בלבד.

מערות נופש רומנטיות
זהו הסוג הפופולארי ביותר של מערות נופש והפופולאריות העצומה נובעת בעיקר מהאפשרות לה מייחל כל זוג אוהבים – להתנתק לחלוטין מהכל וליצור בועה של אהבה. במערות הללו תמצאו חלל מלא אינטימיות, אהבה ורוגע. בין היתר יחכו לכם שם מיטות מרווחות ונוחות שאפשר לשהות בהם ימים שלמים עם ג’קוזי שמבעבע בצמוד, אפשרות לקבל עיסויים זוגיים, ארוחות רומנטיות לשניים, אווירה אקזוטית ומשוחררת, קטורות ושמנים מיוחדים להעצמת החוויה ועוד.

מערות למשפחות
לאחרונה גם משפחות עם מספר קטן של ילדים החלו לחפש אחר מערות נופש שיכולות להתאים להן ועם הביקוש בא ההיצע וכיום אפשר למצוא גם מערות נופש שהתאימו את עצמן לאירוח משפחות. מערות אלה הן גדולות יותר מהרגיל וחלוקת החלל בהן שונה – במערות נופש רגילות נהוגה שיטת החלל הפתוח ואילו במערות משפחתיות ישנה חלוקה כלשהי בין אזור ההורים לאזור של הקטנים.